Zastupljenost biljnih i životinjskih leksema u udžbenicima i čitankama za niže razrede kao motivacija usvajanju gradiva hrvatskoga jezika (CROSBI ID 601903)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Berbić Kolar, Emina ; Franić, Višnja
hrvatski
Zastupljenost biljnih i životinjskih leksema u udžbenicima i čitankama za niže razrede kao motivacija usvajanju gradiva hrvatskoga jezika
Od najranije dobi djecu silno uzbuđuju i privlače životinje i biljke koje vide. Prve riječi koje roditelji uče djecu jesu oponašanje glasanje životinja (vau, mijau...), prve su slikovnice ilustrirane biljnim i životinjskim motivima.
leksem; biljke; životinje; udžbenici; čitanke; učenici
nije evidentirano
engleski
Representation of plant and animal lexemes in textbooks and readers in lower grades as a motivation to adoption of the croatian language lessons
nije evidentirano
lexeme; plants; animals; textbooks; readers; students
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
7.međunarodna konferencija "Motivacija - pažnja - disciplina"
poster
04.10.2013-05.10.2013
Subotica, Srbija