Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja (CROSBI ID 602024)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Lidija Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja // Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika / Ante Bežen, Berislav Majhut (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2013. str. 121-132

Podaci o odgovornosti

Bakota, Lidija

hrvatski

Planiranje kurikulskih sadržaja predmeta Hrvatski jezik s obzirom na jezične djelatnosti slušanja i govorenja

S obzirom da novi pristup učenju hrvatskoga jezika napušta tradicionalnu podjelu predmeta Hrvatski jezik na četiri nastavna područja (jezik, jezično izražavanje, književnost, medijska kultura), a kao strateška se područja uvode jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje i pisanje), potrebno je planirati krikulske sadržaje upravo prema navedenim jezičnim djelatnostima. U radu će se dati prijedlozi novih kurikulskih sadržaja u odnosu na jezične djelatnosti slušanja i govorenja. Predloženi kurikulski sadržaji slušanja i govorenja u predmetu Hrvatski jezik u njegovu ranom učenju i poučavanju u funkciji su komunikacijskoga osposobljavanja učenika kao preduvjeta jezičnom (lingvističkom) osvješćivanju koje je temelj učenja jezika u višim razredima osnovne škole. Nadalje, predloženi kurikulski sadržaji slušanja i govorenja u funkciji su razvijanja triju jezičnih sposobnosti: jezične (lingvističke), društvenojezične (sociolingvističke) i uporabne (pragmatične) sposobnosti. Za svako se predloženo tematsko-komunikacijsko područje govorenja i slušanja navode njihovi specifični ciljevi, ishodi učenja odnosno očekivana učenička postignuća.

kurikulsko planiranje; hrvatski jezik; slušanje i govorenje

nije evidentirano

engleski

Croatian language curriculum planning with reference to listening and speaking skills

nije evidentirano

curriculum planning; Croatian language; listening and speaking skills

nije evidentirano

Podaci o prilogu

121-132.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Kurikul ranoga učenja hrvatskoga / materinskoga jezika

Ante Bežen, Berislav Majhut

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-59-5

Podaci o skupu

Nepoznat skup

ostalo

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija