Izvedba algoritma regenerativnog kočenja sinkronog motora s permanentnim magnetima na električnom biciklu u stvarnom vremenu (CROSBI ID 381089)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Vukašinović, Nikola
Ban, Željko
hrvatski
Izvedba algoritma regenerativnog kočenja sinkronog motora s permanentnim magnetima na električnom biciklu u stvarnom vremenu
U radu su razvijeni i testirani simulacijski modeli sustava regenerativnog kočenja električnog bicikla pokretanog sinkronim motorom sa permanentnim magnetima. Simulacijski modeli su razvijani za testiranje mogućnosti realizacije algoritma kočenja. Dodatnim proširenjima rađenim na simulacijskom modelu realnog trofaznog izmjenjivača simulacijski model se približava stvarnom sustavu, te time se omogućava provjera rada i implementacijska ograničenja algoritma. Prilikom rada na algoritmu upravljanja bilo je potrebno uzeti u obzir činjenicu da za ostvarenje algoritma kočenja je potrebno koristiti dostupno sklopovlje koje se koristi za vektorsko upravljanje i ubrzavanje motora. Specifičnost ovakve izvedbe je što sklopovlje mora istovremeno raditi kao ispravljač i kao uzlazni pretvarač koristeći sklopke postojećeg upravljačkog mosta i induktiviteta faznih namotaja motora.
električni bicikl; trofazni sustav; trofazni izmjenjivački most; uzlazni pretvarač; regenerativno kočenje; sinkroni motor sa permanentnim magnetima; upravljanje zakretnim momentnom
nije evidentirano
engleski
Design of the real time regenerative braking algorithm for the permanent magnet synchronous motor drive of the electric bicycle Title:
nije evidentirano
electrical bicycle; three phase system; three phase full bridge rectifier; boost converter; regenerative braking; synchronous motor with permanent magnets; torque control
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89
11.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Zagreb