Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Social Aggression among Pupils in Primary Education (CROSBI ID 197449)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Đuranović, Marina ; Opić, Siniša Social Aggression among Pupils in Primary Education // Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, 15 (2013), 3; 777-799

Podaci o odgovornosti

Đuranović, Marina ; Opić, Siniša

engleski

Social Aggression among Pupils in Primary Education

Cilj ovog rada bio je ispitati razinu socijalne agresivnosti učenika primarnog obrazovanja s obzirom na dob, spol i mjesto škole (selo/grad). Ispitanici su bili učenici četvrtih i osmih razreda OŠ Okučani iz Okučana (N=117) i OŠ Jurja Habdelića iz Velike Gorice (N=97). Za potrebe istraživanja konstruiran je Upitnik skale socijalne agresivnosti s 10 čestica. Iz niskih vrijednosti aritmetičkih sredina (i moda), a u skladu s polarizacijom skale, indicira se niska razina socijalne agresivnosti učenika. Faktorskom analizom determinirana su dva faktora: isključivanje i ismijavanje. S obzirom na to da nije ispunjena pretpostavka o normalnosti distribucije, korišten je Mann Whitney test kojim je potvrđena dobna razlika na oba faktora socijalne agresivnosti učenika, tj. učenici osmih razreda učestalije manifestiraju socijalnu agresivnost od učenika četvrtih razreda. Spolne razlike u socijalnoj agresivnosti nisu se pokazale statistički značajne. Rezultati istraživanja ukazuju na postojanje razlika između učenika seoskih i gradskih škola na oba faktora socijalne agresivnosti. Učenici seoskih škola pokazuju statistički značajno višu razinu socijalne agresivnosti u odnosu na učenike gradskih škola

aggressive behaviour; peer groups; primary school; social competence

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o izdanju

15 (3)

2013.

777-799

objavljeno

1848-5189

Povezanost rada

Pedagogija