Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku (CROSBI ID 602541)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Miškulin Saletović, Lucia Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku // Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem / Labaš, Danijel (ur.). Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu, 2010. str. 249-270

Podaci o odgovornosti

Miškulin Saletović, Lucia

hrvatski

Reklame za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku

U središtu se ovoga rada nalazi tekstna vrsta reklama za autokamp na mrežnim stranicama u njemačkome i hrvatskome jeziku. Osnovni elementi tekstnolingvističke analize obuhvaćaju interakcijsko-situacijski kontekst, funkciju, sadržaj / temu, makrostrukturu i mikrostrukturu. U ovome smo se radu zbog prostorne ograničenosti usredotočili na interakcijsko-situacijski kontekst, kojim su reklame, poput ostalih tekstnih vrsta, određene. On obuhvaća pošiljatelja, primatelja, njihove međusobne odnose i namjere, domenu, mjesto, vrijeme i medij komunikacije te opće i specifične norme određene domenom i situacijom. U radu se analizira utjecaj interakcijsko-situacijskoga konteksta na sastavne elemente i jezično oblikovanje reklama. Uočljivo je kako je zbog tehničkih mogućnosti interneta kao medija oglašavanja i time uvjetovane promijenjene situacije recepcije došlo do pojavljivanja novih sastavnih elemenata reklama te djelomični ili potpuni gubitak pojedinih tradicionalnih sastavnih elemenata reklama. Zaključno se donose kontrastivna analiza tekstne vrste reklama za autokamp u njemačkome i hrvatskome korpusu s obzirom na interakcijsko-situacijski kontekst te smjernice za daljnju kontrastivnu analizu tekstne vrste reklama za autokamp.

reklame na mrežnim stranicama; interakcijsko-situacijski kontekst; sastavni elementi reklama; njemački jezik; hrvatski jezik.

nije evidentirano

engleski

Advertisement of Camping Sites on Web Sites in the German and Croatian Language

nije evidentirano

web site advertisements; interaction-situational context; advertisement elements; German language; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

249-270.

2010.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6682-90-4

Podaci o matičnoj publikaciji

Mediji i društvena odgovornost: Zbornik radova znanstvenoga Okruglog stola s međunarodnim sudjelovanjem

Labaš, Danijel

Zagreb: Hrvatski studiji Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija