izvor podataka: crosbi
!
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije (CROSBI ID 197840)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Miškulin Saletović, Lucia
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije // Kroatologija, 2 (2011), 1; 240-245
Podaci o odgovornosti
Miškulin Saletović, Lucia
hrvatski
Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije
Prikaz knjige urednica Sylvije Bendel i Gudrun Held Werbung – grenzenlos. Multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, Peter Lang, Frankfurt, 2008
višemodalni reklamni tekstovi; globalizacija; kulturološke razlike
nije evidentirano
engleski
Multimodal advertising texts as a result of the interplay between cultural features and globalization
nije evidentirano
multimodal advertising texts; globalization; cross-cultural and intercultural differences
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove