Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije (CROSBI ID 197840)

Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika

Miškulin Saletović, Lucia Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije // Kroatologija, 2 (2011), 1; 240-245

Podaci o odgovornosti

Miškulin Saletović, Lucia

hrvatski

Višemodalni reklamni tekstovi kao rezultat suodnosa kulturoloških osobitosti i globalizacije

Prikaz knjige urednica Sylvije Bendel i Gudrun Held Werbung – grenzenlos. Multimodale Werbetexte im interkulturellen Vergleich, Peter Lang, Frankfurt, 2008

višemodalni reklamni tekstovi; globalizacija; kulturološke razlike

nije evidentirano

engleski

Multimodal advertising texts as a result of the interplay between cultural features and globalization

nije evidentirano

multimodal advertising texts; globalization; cross-cultural and intercultural differences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

2 (1)

2011.

240-245

objavljeno

1847-8050

1848-9117

Povezanost rada

Filologija