Stara i nova paradigma metodike hrvatskoga jezika (CROSBI ID 49167)
Prilog u knjizi | ostalo
Podaci o odgovornosti
Bežen, Ante
hrvatski
Stara i nova paradigma metodike hrvatskoga jezika
U metodičkoj teoriji može se govoriti o dvije metodičke paradigme: općoj metodičkoj paradigmi, koja se odnosi na ustrojstvo metodike kao znanstvene discipline, i o metodičkoj paradigmi nastavnog predmeta, koja govori o ustroju nastavnog predmeta. Obje te metodičke paradigme određene su s više ključnih parametara. Temeljne su opće metodičke paradigme pedagoška i edukološka, a temeljne su paradigme nastavnog predmeta, pa i predmeta Hrvatski jezik, stara ili tradicionalna (didaktička) i nova (kurikulska). Stara paradigma zasniva se na nastavnom programu kao načinu planiranja nastavnog sadržaja, a nova na predmetnom kurikulu. U Hrvatskoj je još na snazi stara metodička paradigma hrvatskoga jezika koja se temelji na nastavnom planu i programu, a nova je uvedena Nacionalnim okvirnim kurikulom i bit će posve oblikovana donošenjem predmetnog kurikula hrvatskoga jezika. Neki parametri stare i nove metodičke paradigme hrvatskoga jezika bitno se razlikuju.
opća metodička paradigma (pedagoška i edukološka); stara (didaktička) i nova (kurikulska) metodička paradigma hrvatskoga jezika; parametri metodičkih paradigmi
nije evidentirano
engleski
Croatian Language Teaching Methodology - The Old and New Paradigm
nije evidentirano
general teaching methodology paradigm (pedagogical and educological); old (didactical) and new (curricular) teaching paradigm for the subject Croatian language, parameters of teaching paradigms
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-93.
objavljeno
Podaci o knjizi
Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu
Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka
Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske
2013.
978-953-96308-0-3