Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stara i nova paradigma metodike hrvatskoga jezika (CROSBI ID 49167)

Prilog u knjizi | ostalo

Bežen, Ante Stara i nova paradigma metodike hrvatskoga jezika // Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu / Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka (ur.). Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske, 2013. str. 77-93

Podaci o odgovornosti

Bežen, Ante

hrvatski

Stara i nova paradigma metodike hrvatskoga jezika

U metodičkoj teoriji može se govoriti o dvije metodičke paradigme: općoj metodičkoj paradigmi, koja se odnosi na ustrojstvo metodike kao znanstvene discipline, i o metodičkoj paradigmi nastavnog predmeta, koja govori o ustroju nastavnog predmeta. Obje te metodičke paradigme određene su s više ključnih parametara. Temeljne su opće metodičke paradigme pedagoška i edukološka, a temeljne su paradigme nastavnog predmeta, pa i predmeta Hrvatski jezik, stara ili tradicionalna (didaktička) i nova (kurikulska). Stara paradigma zasniva se na nastavnom programu kao načinu planiranja nastavnog sadržaja, a nova na predmetnom kurikulu. U Hrvatskoj je još na snazi stara metodička paradigma hrvatskoga jezika koja se temelji na nastavnom planu i programu, a nova je uvedena Nacionalnim okvirnim kurikulom i bit će posve oblikovana donošenjem predmetnog kurikula hrvatskoga jezika. Neki parametri stare i nove metodičke paradigme hrvatskoga jezika bitno se razlikuju.

opća metodička paradigma (pedagoška i edukološka); stara (didaktička) i nova (kurikulska) metodička paradigma hrvatskoga jezika; parametri metodičkih paradigmi

nije evidentirano

engleski

Croatian Language Teaching Methodology - The Old and New Paradigm

nije evidentirano

general teaching methodology paradigm (pedagogical and educological); old (didactical) and new (curricular) teaching paradigm for the subject Croatian language, parameters of teaching paradigms

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-93.

objavljeno

Podaci o knjizi

Metodike u suvremenom odgojno-obrazovnom sustavu

Milanović, Dragan ; Bežen, Ante ; Domović, Vlatka

Zagreb: Akademija odgojno-obrazovnih znanosti Hrvatske

2013.

978-953-96308-0-3

Povezanost rada

Filologija