Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoški aspekti psihoanalitičke teorije privrženosti u dijadi učitelj - učenik (CROSBI ID 49186)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Mindoljević Drakulić, Aleksandra Pedagoški aspekti psihoanalitičke teorije privrženosti u dijadi učitelj - učenik // Pedagogija i kultura / Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana (ur.). Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2012. str. 165-173

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra

hrvatski

Pedagoški aspekti psihoanalitičke teorije privrženosti u dijadi učitelj - učenik

U ovom radu daje se sažeti pregled početaka razvoja klasične psihoanalitičke teorije privrženosti Dr. Johna Bowlbyja. Autorica je usmjerena na iznimno važan snažni emocionalni odnos roditelja i djeteta koji se razvija u formativnim godinama ranoga djetinjstva, što predstavlja dominantan paradigmatski okvir uz pomoć kojega se objašnjava kasniji odnos učitelja i učenika u odgojno-obrazovnim institucijama. Kao što je za emocionalni razvoj u prvim godinama života važna djetetova okolina, (najčešće majka), tako i školski razred s učiteljem predstavlja stanovito zrcalo uz pomoć kojega učenik upoznaje svoje dimenzije. Različitim obrascima dječjeg reagiranja, a ponajprije stilom sigurne privrženosti razmatra se i uloga škole kao „sigurnog mjesta“ važnog za oboje aktera u dijadi učitelj – učenik.

privrženost, dijada učitelj-učenik, zrcaljenje, sigurno mjesto

nije evidentirano

engleski

Pedagogical aspects of psychoanalytic attachment theory in the dyad teacher - pupil

nije evidentirano

attachment, dyad teacher-pupil, mirroring, secure base

nije evidentirano

Podaci o prilogu

165-173.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Ljubetić, Maja ; Zrilić, Smiljana

Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2012.

978-953-99167-6-1

Povezanost rada

Psihologija