Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Autonomija odgajatelja i razvoj njegovih kompetencija (CROSBI ID 49189)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Šagud, Mirjana ; Jurčević-Lozančić, Anka Autonomija odgajatelja i razvoj njegovih kompetencija // Suvremeni tokovi u ranom odgoju / Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela (ur.). Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici, 2012. str. 463-476

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana ; Jurčević-Lozančić, Anka

hrvatski

Autonomija odgajatelja i razvoj njegovih kompetencija

Odgojno-obrazovna praksa u ustanovama ranog i predškolskog odgoja nerijetko se sagledava u svijetlu standardiziranih akcija i postupaka, vjeruje se u univerzalne strategije, a uloga odgajatelja se u tom svjetlu reducira na ulogu tehničara. Stoga smatramo da je potrebno aktualizirati pitanje profesionalnog statusa odgajatelja i raditi na njegovom emancipiranju u autonomnog profesionalca koji je orijentiran na proces razvoja prakse, unošenju promjena sukladnih suvremenim paradigmama ranog i predškolskog odgoja i osobnom napredovanju. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti (individualna i socijalna odgovornost) konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja stvara se koncept novog profesionalizma - interaktivni profesionalizam. Interpersonalna komunikacija je kontekstualno determinirana i predstavlja socijalno konstruktivistički proces te omogućava profesionalni i osobni napredak odgajatelja. Emancipacija i autonomija odgajatelja promišlja se u okviru istraživanja alternativnih rješenja i izbora kako unutar mikrokonteksta (odgojne skupine) tako i na makrorazini (unutar cjelokupnog institucijskog konteksta).

autonomija i emancipacija odgajatelja, profesionalni razvoj odgajatelja, kompetencije odgajatelja

nije evidentirano

engleski

Autonomy preschool teachers and strengthening their competencies

nije evidentirano

autonomy and emancipation of preschool teachers, professional development of preschool teachers, preschool teachers' competencies

nije evidentirano

Podaci o prilogu

463-476.

objavljeno

Podaci o knjizi

Suvremeni tokovi u ranom odgoju

Pehlić, Izet ; Vejo, Edina ; Hasanagić, Anela

Zenica: Islamski pedagoški fakultet Univerziteta u Zenici

2012.

978-9958-697-24-1

Povezanost rada

Pedagogija