Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam (CROSBI ID 381485)

Ocjenski rad | diplomski rad

Rožić, Ida Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam / Prskalo, Ivan (mentor); Jenko Miholić, Srna (neposredni voditelj). Zagreb, Hrvatska, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2013

Podaci o odgovornosti

Rožić, Ida

Prskalo, Ivan

Jenko Miholić, Srna

hrvatski

Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam

SPOLNI DIMORFIZAM Istraživanje je provedeno u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi na uzorku od 162 učenika u dobi od 6 do 11 godina u sklopu redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su bili podijeljeni na subuzorke po dobi i po spolu. Cilj istraživanja bio je utvrditi moguće razlike u razvoju brzine između učenika i učenica u sva četiri razreda osnovne škole. Uzorak varijabli sastojao se od tri motorička testa za provjeru brzine. Podatci istraživanja su obrađeni metodama deskriptivne statistike i Studentovim T-testom. Dobiveni rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u razvoju brzine između učenika i učenica mlađe školske dobi na nivou istog razrednog odjeljenja, dok je djelomično prihvaćena hipoteza o postojanju razlika između razrednih odjeljenja. Objašnjenje takvih rezultata leži u činjenici da se djeca te dobi usporedno fiziološki razvijaju i da se većina razlikovnih karakteristika javlja u pubertetu.

brzina; deskriptivna statistika; osnovna škola; učenici

nije evidentirano

engleski

Speed development of younger school age pupils as sexual dimorphism

nije evidentirano

descriptive statistics; elementary school; pupils; speed

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

16.07.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija