Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam (CROSBI ID 381485)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Rožić, Ida
Prskalo, Ivan
Jenko Miholić, Srna
hrvatski
Razvoj brzine učenika i učenica mlađe školske dobi kao spolni dimorfizam
SPOLNI DIMORFIZAM Istraživanje je provedeno u jednoj zagrebačkoj osnovnoj školi na uzorku od 162 učenika u dobi od 6 do 11 godina u sklopu redovne nastave tjelesne i zdravstvene kulture. Učenici su bili podijeljeni na subuzorke po dobi i po spolu. Cilj istraživanja bio je utvrditi moguće razlike u razvoju brzine između učenika i učenica u sva četiri razreda osnovne škole. Uzorak varijabli sastojao se od tri motorička testa za provjeru brzine. Podatci istraživanja su obrađeni metodama deskriptivne statistike i Studentovim T-testom. Dobiveni rezultati su pokazali da ne postoji statistički značajna razlika u razvoju brzine između učenika i učenica mlađe školske dobi na nivou istog razrednog odjeljenja, dok je djelomično prihvaćena hipoteza o postojanju razlika između razrednih odjeljenja. Objašnjenje takvih rezultata leži u činjenici da se djeca te dobi usporedno fiziološki razvijaju i da se većina razlikovnih karakteristika javlja u pubertetu.
brzina; deskriptivna statistika; osnovna škola; učenici
nije evidentirano
engleski
Speed development of younger school age pupils as sexual dimorphism
nije evidentirano
descriptive statistics; elementary school; pupils; speed
nije evidentirano
Podaci o izdanju
41
16.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska