Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme učenika u primarnom obrazovanju (CROSBI ID 381488)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Andreja Juranić
Prskalo, Ivan
Jenko Miholić, Srna
hrvatski
Kineziološka aktivnost i slobodno vrijeme učenika u primarnom obrazovanju
Cilj ovog diplomskog rada bio je otkriti što učenici rade u slobodno vrijeme, kojim se aktivnostima i u kojoj mjeri bave, usporedba bavljenja kineziološkim aktivnostima u ruralnim i urbanim područjima te otkriti stavove učenika prema kineziološkim aktivnostima i bavljenju sportom u budućem životu. Za potrebe ovog istraživanja uključen je uzorak od 139 učenika od prvog do četvrtog razreda u dvije osnovne škole ruralne i urbane sredine. Metodom anketnog upitnika ispitani su neki njihovi stavovi o korištenju slobodnim vremenom i kineziološkim aktivnostima. Rezultati istraživanja pokazali su da se u slobodno vrijeme najčešće sportom bavi 16% učenika iz sela i 18% učenika iz grada, dok su postoci za sjedilačke aktivnosti mnogo veći. Ispred kinezioloških aktivnosti prednost u izvanškolskim i izvannastavnim aktivnostima imaju drugi nekineziološki sadržaji kao što su zbor i likovne radionice. Ipak svijest učenika o važnosti bavljenja sportom je naglašena budući da 90% učenika iz sela i 80% učenika iz grada smatra da je bavljenje sportom važno. Također učenici koji se bave sportom u primarnom obrazovanju žele se nastaviti baviti sportom i u budućnosti. Razlike u bavljenju kineziološkim aktivnostima između ruralnog i urbanog područja nisu velike, a ogledaju se samo u prioritetima bavljenja sportom, raznolikijim kineziološkim aktivnostima u gradu i većem broju dječaka u bavljenju sportom na selu. Učenici se sve više bave aktivnostima za koje nije potreban mišićni napor, a zanemaruju se kineziološke aktivnosti.
aktivnosti slobodnog vremena; kineziološki sadržaji; metoda anketnog upitnika; ruralna i urbana sredina
nije evidentirano
engleski
Kinesiology and leisure of students in primary education
nije evidentirano
leisure activities; physical education facilities; rural and urban areas; survey methods
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
09.10.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb, Hrvatska