Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Boja kao bitan element identiteta marke (CROSBI ID 381502)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ivandić, Marina Boja kao bitan element identiteta marke / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Ivandić, Marina

First Komen, Ivana

hrvatski

Boja kao bitan element identiteta marke

Velika poduzeća koriste boje kako bi njihova marka bila prepoznatljiva svugdje u svijetu, ali i kako bi kupci stekli osjećaj kvalitete njihovih proizvoda.

Boja; bitan; element; identiteta; marke

nije evidentirano

engleski

Color as an important element of brand identity

nije evidentirano

Color; important; element; brand; identity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

58

20.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija