izvor podataka: crosbi
!
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu (CROSBI ID 381517)
Ocjenski rad | diplomski rad
Irsak, Ivana
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu / First Komen, Ivana (mentor);
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013
Podaci o odgovornosti
Irsak, Ivana
First Komen, Ivana
hrvatski
Strategije standardizacije i prilagođavanja marketinškog miksa na međunarodnom tržištu
Uvjet za uspjeh na tržištu je dobro poznavanje ciljanog tržišta i ponuda proizvoda koji zadovoljavaju potrebe istoga.
strategije; standardizacija; marketinški miks
nije evidentirano
engleski
Strategy of standardization and adaptation of marketing mix in international markets
nije evidentirano
strategy; standardization; marketing mix
nije evidentirano
Podaci o izdanju
63
24.09.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove