Uloga akademske zajednice u profesionalnoj pripremi budućih učitelja (CROSBI ID 602998)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Uloga akademske zajednice u profesionalnoj pripremi budućih učitelja
U radu se polazi od tvrdnje da je potrebno mijenjati način profesionalne pripreme budućih učitelja i odgajatelja. Ističe se da su sve češće kritike upućene načinima njihovog obrazovanja. Elaboriraju se potrebne kompetencije nužne u vrlo složenom području pedagoške prakse te njihovo obrazovanje diferenciranim i fleksibilnim modelima pripreme. Ističe se da je potrebno razvijati timski oblik refleksije te kontinuiranu samorefleksiju s ciljem dugotrajnog, cjeloživotnog osvješćivanja profesionalnog konteksta. Potrebna je elaboracija različitih modela obrazovanja i profesionalnog usavršavanja odgajatelja i sustavnog osposobljavanja za profesionalno učenje i napredovanje.
profesionalni razvoj; učitelj; cjeloživotno učenje i obrazovanje; profesionalne kompetencije; refelksivni praktičar
nije evidentirano
engleski
The role of the academics in the professional preparation of future teacher
nije evidentirano
professional development; teacher; life long education; professional competences; reflective practitioner
nije evidentirano
Podaci o prilogu
24-34.
2010.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-7237-40-0
Podaci o matičnoj publikaciji
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja: Zbornik radova s međunarodnoga znanstveno-stručnog skupa
Bacalja, Robert
Zadar: Sveučilište u Zadru
Podaci o skupu
Perspektive cjeloživotnog obrazovanja učitelja i odgojitelja
pozvano predavanje
01.01.2010-01.01.2010
Zadar, Hrvatska