Sajamske priredbe kao sredstvo promičbe u poljoprivredi (CROSBI ID 333768)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Hrgović, Snježana
Kolega, Ante
hrvatski
Sajamske priredbe kao sredstvo promičbe u poljoprivredi
Sajmovi su jedan od najstarijih načina komunikacije sa sredinom (domaćom ili stranom). U suvremenom poslovanju sajmovi predstavljaju tržište u malom, na kojem dolaze do izražaja više ili manje gotovo sve promocijske djelatnosti, ali se oni najviše povezuju sa unapređenjem prodaje. Cilj ovog rada je bio ustanoviti uspješnost 37. Međunarodnog sajma prehrane na Zagrebačkom Velesajmu sa stajališta izlagača
sajam; prehrani proizvodi; izlagači; anketa
nije evidentirano
engleski
Fair event as a promotional tool in agriculture
nije evidentirano
fair; food products; expositors; survey
nije evidentirano
Podaci o izdanju
36
01.01.1998.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Agronomski fakultet
Zagreb