Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle (CROSBI ID 603146)
Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Matotek, Josipa ; Jugo, Gordana
hrvatski
Komparativna analiza online i kombiniranog tečaja implementiranih u sustav Moodle
Rad opisuje mogućnosti sustava za upravljanje učenjem u podršci održavanju nastave i njenoj administraciji kroz dva različita primjera: online tečaj za odrasle polaznike „Izrada online tečaja pomoću Moodle-a“ i tečaj za studente "Matematika za inženjere 1" koji se izvodi u kombiniranom obliku. Sustav koji se koristi u ova dva tečaja je Moodle, a mogućnosti sustava korištene u tečajevima su: digitalni nastavni materijali, zadaci, online diskusije, testovi, praćenje polaznika, elektronička pošta integrirana u sustav, sustav privatnih poruka i kalendar. Cjelokupan zaključak je da Moodle kao sustav uz odgovarajući izbor alata može dati izvrsne rezultate u podršci nastavi i njenoj administraciji.
online tečaj; Moodle
nije evidentirano
engleski
A Comparative Analysis of Online and Combined Course Implemented in Moodle
nije evidentirano
online course; Moodle
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik radova CUC 2012 - Brže(komunicirati, više (naučiti, jače(se povezati)!
Orlović, Ana
Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet
978-953-6802-25-8
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096