Tehnike ranog učenja stranog jezika (CROSBI ID 198249)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Barišić Lazar, Gordana ; Tepeš Golubić, Lidija
hrvatski
Tehnike ranog učenja stranog jezika
Članak nudi pregled tehnika čitanja djela priznatih autora dječje književnosti u ranoj dobi učenja stranog jezika. Na početku je učenja za to pogodna slikopriča, jer slike pridonose prozračnosti teksta i učenik nije u većoj mjeri opterećen samim tekstom. Na drugom stupnju učenici određenim tjelesnim reakcijama pokazuju da razumiju priču. Na trećem stupnju učenici bilježe redoslijed pojavljivanja ključnih riječi. Na četvrtom stupnju u bajci nedostaju riječi koje su učenici već prijašnjih godina usvojili pa tako zajednički pričaju priču. Na petom se stupnju učenici upoznaju s romanom podijeljenim u šest epizoda koje su gramatički i vokabularno prilagođene lekcijama u kojima se pojavljuju.
prozračnost teksta pomoću slikopriče; sudjelovanje u stvaranju priče TPR; roman u epizodama; uvođenje
nije evidentirano
engleski
Early foreign language teaching techniques
nije evidentirano
text transparency through picture story; participation in creating a story - TPR; episodes of a novel; introducing
nije evidentirano