Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu (CROSBI ID 198347)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Petrović-Sočo, Biserka
hrvatski
Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu
Suvremeni predškolski kurikulum se razvija u svakoj odgojno-obrazovnoj ustanovi na specifičan način kao kontekstualizirani socijalni proces. Uslijed dinamičnosti, složenosti i neizvjesnosti prakse on je otvoren za promjene i ovisan o kontekstu u kojem se ostvaruje ("otvoren, kontekstualizirani kurikulum"). Polaženje od djetetova aktivnog učenja (ne od sadržaja poučavanja) u zajedničkom građenju kurikuluma zahtijeva od odgojitelja veliku fleksibilnost, dobro poznavanje djece i profesionalnost u najširem smislu.
razvojni kurikulum; otvoreni kurikulum; učenje
nije evidentirano
engleski
New paradigm of child learning - new preschool curriculum
nije evidentirano
emergent curriculum; open-ended curriculum; learning
nije evidentirano