Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu (CROSBI ID 198347)

Prilog u časopisu | stručni rad

Petrović-Sočo, Biserka Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu // Zrno (Zagreb), 21-22 (2010), 93-94; 7-8

Podaci o odgovornosti

Petrović-Sočo, Biserka

hrvatski

Novo shvaćanje dječjeg učenja - polazište u novom predškolskom kurikulumu

Suvremeni predškolski kurikulum se razvija u svakoj odgojno-obrazovnoj ustanovi na specifičan način kao kontekstualizirani socijalni proces. Uslijed dinamičnosti, složenosti i neizvjesnosti prakse on je otvoren za promjene i ovisan o kontekstu u kojem se ostvaruje ("otvoren, kontekstualizirani kurikulum"). Polaženje od djetetova aktivnog učenja (ne od sadržaja poučavanja) u zajedničkom građenju kurikuluma zahtijeva od odgojitelja veliku fleksibilnost, dobro poznavanje djece i profesionalnost u najširem smislu.

razvojni kurikulum; otvoreni kurikulum; učenje

nije evidentirano

engleski

New paradigm of child learning - new preschool curriculum

nije evidentirano

emergent curriculum; open-ended curriculum; learning

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21-22 (93-94)

2010.

7-8

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija