MOTIVATIONAL FACTORS IN LEARNING CROATIAN SIGN LANGUAGE (HZJ) (CROSBI ID 603317)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Mohr Nemčić, Renata ; Šarac, Valentina
engleski
MOTIVATIONAL FACTORS IN LEARNING CROATIAN SIGN LANGUAGE (HZJ)
Motivacija ima važnu ulogu u učenju inog jezika te može biti dobar prediktor uspjeha. Do danas su provedena brojna istraživanja motivacije za žive strane jezike ; istraživanja motivacije u učenju znakovnog jezika vrlo su rijetka. Na Edukacijsko-rehabilitacijskom fakultetu u Zagrebu, u nastavnome programu hrvatski znakovni jezik (HZJ) obavezni je kolegij za studente 2. godine studija Logopedije dok je studentima viših godina omogućeno da HZJ odaberu kao izborni kolegij. Polazeći od hipoteze da motivacija igra važnu ulogu u učenju inoga jezika, a k tome istraživanja o motivaciji učenja mogu uvelike doprinijeti boljem razumijevanju procesa učenja jezika, cilj je našeg istraživanja bio ispitati stavove i motivaciju za učenje HZJ-a kod studenata 2. godine i viših godina studija Logopedije (N=69). U istraživanju su korištena dva strukturirana upitnika. Rezultati pokazuju da je kod studenata općenito najizraženija integrativna, potom instrumentalna, a najmanje je izražena afektivna motivacija. Značajne razlike u korist studenata kojima je HZJ obavezni predmet pokazale su se u instrumentalnoj i afektivnoj motivaciji.Razmatraju se objašnjenja dobivenih rezultata i njihove glotodidaktičke implikacije.
croatian Sign Language; motivation learning; language learning; HZJ
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2012.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Jezik kao informacija
Podaci o skupu
Jezik kao informacija, znanstveni skup HDPL
predavanje
11.05.2012-13.05.2012
Zagreb, Hrvatska