ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) (CROSBI ID 603529)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Vlastelić, Anastazija
hrvatski
ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)
Obrasci prenošenja poruke o određenom proizvodu ili usluzi koja se nudi tržištu i potrošačima, neovisno raznovrsnim medijima njezina prenošenja, stalni su i temelje se na referentnom okviru ljudske zajednice u cjelini. Pri tome je jezični kod, uz akustični i vizualni, nedvojbeno ključan čimbenik u oblikovanju reklamne poruke jer neprestanim otvaranjem novih semantičkih polja potiče naše, prvenstveno, misaone i emotivne reakcije. U radu se iznose rezultati analize jezičnoga koda reklame te jezične strategije oglašivača kojima su ciljana skupina muškarci, a riječ je o grupama proizvoda koji su donedavno bili namijenjeni isključivo ženama.
reklamna poruka ; reklamne strategije ; proizvodi za muškarce ; hrvatski jezik
nije evidentirano
engleski
WHAT MEN WANT... ADVERTISING STRATEGIES (ON THE EXAMPLE OF PRODUCTS FOR MEN)
nije evidentirano
advertising message ; advertising linguistic code analysis and linguistic strategies ; advertisers with men as a target group ; Croatian language
nije evidentirano
Podaci o prilogu
103-115.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie
Patráš, Vladimír
Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum
978-80-557-0731-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096