Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) (CROSBI ID 603529)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad

Vlastelić, Anastazija ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA) // Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie / Patráš, Vladimír (ur.). Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum, 2014. str. 103-115

Podaci o odgovornosti

Vlastelić, Anastazija

hrvatski

ŠTO MUŠKARCI ŽELE... REKLAMNE STRATEGIJE (NA PRIMJERU REKLAMIRANJA PROIZVODA NAMIJENJENIH MUŠKARCIMA)

Obrasci prenošenja poruke o određenom proizvodu ili usluzi koja se nudi tržištu i potrošačima, neovisno raznovrsnim medijima njezina prenošenja, stalni su i temelje se na referentnom okviru ljudske zajednice u cjelini. Pri tome je jezični kod, uz akustični i vizualni, nedvojbeno ključan čimbenik u oblikovanju reklamne poruke jer neprestanim otvaranjem novih semantičkih polja potiče naše, prvenstveno, misaone i emotivne reakcije. U radu se iznose rezultati analize jezičnoga koda reklame te jezične strategije oglašivača kojima su ciljana skupina muškarci, a riječ je o grupama proizvoda koji su donedavno bili namijenjeni isključivo ženama.

reklamna poruka ; reklamne strategije ; proizvodi za muškarce ; hrvatski jezik

nije evidentirano

engleski

WHAT MEN WANT... ADVERTISING STRATEGIES (ON THE EXAMPLE OF PRODUCTS FOR MEN)

nije evidentirano

advertising message ; advertising linguistic code analysis and linguistic strategies ; advertisers with men as a target group ; Croatian language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

103-115.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zborník príspevkov z 8. medzinárodnej vedeckej konferencie o komunikácii Polarity, paralely a prieniky jazykovej komunikácie

Patráš, Vladimír

Banska Bistrica: Vydavateľstvo Univerzity Mateja Bela – Belianum

978-80-557-0731-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

pozvano predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Filologija