Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji (CROSBI ID 381767)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lekavski, Mateja Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013

Podaci o odgovornosti

Lekavski, Mateja

Grbac, Bruno

Dlačić, Jasmina

hrvatski

Uloga emocija u marketinškoj komunikaciji

Ni jedan aspekt ljudskog života nije važniji za kvalitetu našeg života od emocija.

emocije; marketing; komunikacija

nije evidentirano

engleski

The role of emotions in marketing communication

nije evidentirano

emotions; marketing; communication

nije evidentirano

Podaci o izdanju

104

10.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija