izvor podataka: crosbi
!
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka (CROSBI ID 381770)
Ocjenski rad | diplomski rad
Ferenčić, Matea
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka / Grbac, Bruno (mentor); Dlačić, Jasmina (neposredni voditelj).
Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2013
Podaci o odgovornosti
Ferenčić, Matea
Grbac, Bruno
Dlačić, Jasmina
hrvatski
Važnost percepcije u kreiranju promocijskih poruka
Predmet istraživanja ovog rada jest razmotriti postoji li način na koji marketinški stručnjaci mogu putem raznih oblika promocije doprijeti do potrošačevog nesvjesnog dijela percepcije.
percepcija; promocijska; poruka
nije evidentirano
engleski
The importance of perception in creating promotional messages
nije evidentirano
perception; promotional; messages
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
19.07.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove