Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Está bien, entiendo ... ili... kako kroz kulturu do komunikacije? (CROSBI ID 49362)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Lasić, Josip Está bien, entiendo ... ili... kako kroz kulturu do komunikacije? // Prvi, drugi, ini jezik: Hrvatsko-makedonske usporedbe / Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena (ur.). Zagreb: Hrvatsko filološko društvo, 2013. str. 160-171

Podaci o odgovornosti

Lasić, Josip

hrvatski

Está bien, entiendo ... ili... kako kroz kulturu do komunikacije?

Hrvatsko Ministarstvo vanjskih poslova i europskih integracija već godinama uspješno provodi natječaje za financiranje programa učenja hrvatskog jezika u RH namijenjene potomcima hrvatskih iseljenika iz druge, treće i četvrte generacije. Na natječaj se uglavnom prijavljuju mladi ljudi između dvadesete i tridesete godine starosti iz južnoameričkih zemalja u kojima djeluju brojne hrvatske iseljeničke zajednice (Čile, Argentina, Venezuela, Kolumbija, Peru), a nastava hrvatskoga jezika provodi se na Filozofskom fakultetu u Splitu kroz semestralno učenje u trajanju od 240 sati po semestru. Polaznici nastave hrvatskoga jezika mahom su bez ranijih iskustava u usvajanju stranih jezika, hrvatski je za većinu u potpunosti strani jezik, a, uz to, po prvi puta su u Hrvatskoj. Imajući u vidu ove činjenice, prva faza učenja jezika može biti iznimno stresna te se u ovom radu donosi prikaz iskustava uvođenja polaznika španjolskog govornog područja u hrvatski jezik kroz zajedničke kulturološke komponente jezika „gosta“ i jezika „domaćina“.

kulturna kompetencija, izvorni govornici španjolskoga, hrvatski kao strani jezik

nije evidentirano

engleski

Está bien, entiendo ... or ... Through culture to communication?

nije evidentirano

cultural competence, native speakers of Spanish, Croatian as a foreign language

nije evidentirano

Podaci o prilogu

160-171.

objavljeno

Podaci o knjizi

Cvikić, Lidija ; Petroska, Elena

Zagreb: Hrvatsko filološko društvo

2013.

978-953-296-071-6

Povezanost rada

Filologija