Didaktika za društvo znanja (CROSBI ID 603620)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Matijević, Milan
hrvatski
Didaktika za društvo znanja
Sažetak - Autor je analizirao sadržajno određenje pojma društvo znanja. Uspoređivani su određenja toga pojma od strane ekonomista, politologa, psihologa, pedagoga, sociologa, informatologa. Posebna je pozornost posvećena pedagoškom i psihološkom određenju pojma znanje. Autor je pokušao odrediti zajednička obilježja koja ovom fenomenu (društvo znanja) pripisuju stručnjaci iz različitih znanstvenih područja te naznačio epistemološka obilježja didaktike koja bi mogla zadovoljiti suvremenu školu koja podržava koncept društva znanja. Škola treba teoriju nastave i obrazovanja koja osigurava da se u procesu školovanja i cjeloživotnoga učenja stječu kompetencije koje omogućuju egzistenciju i zapošljavanje svakog pojedinca u društvu kojem pripada. Kritici je podvrgnuto stanje koje omogućuje da se državni novci troše za učenje nepotrebnih znanja i kompetencija, odnosno za školovanje mladih za burzu nezaposlenih. Didaktika koja zagovara aktivno, iskustveno i inovativno učenje mnogo je bliža potrebama društva znanja od tradicionalne didaktike koja zagovara pasivno prilagođavanje postojećem i učenje deklarativnog (reproduktivnog) znanja.
društvo znanja; didaktika; kompetencije; aktivno učenje; iskustveno učenje; inovativno učenje
nije evidentirano
engleski
Didactics for Konvledge-based Society
nije evidentirano
knowledge-based society; didactics; competences; active learning; innovative learning; experience-based learning
nije evidentirano
Podaci o prilogu
89-103.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije
Branković, Drago
Banja Luka:
978-99955-59-39-7
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096