Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Didaktika za društvo znanja (CROSBI ID 603620)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Matijević, Milan Didaktika za društvo znanja // Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije / Branković, Drago (ur.). Banja Luka, 2013. str. 89-103

Podaci o odgovornosti

Matijević, Milan

hrvatski

Didaktika za društvo znanja

Sažetak - Autor je analizirao sadržajno određenje pojma društvo znanja. Uspoređivani su određenja toga pojma od strane ekonomista, politologa, psihologa, pedagoga, sociologa, informatologa. Posebna je pozornost posvećena pedagoškom i psihološkom određenju pojma znanje. Autor je pokušao odrediti zajednička obilježja koja ovom fenomenu (društvo znanja) pripisuju stručnjaci iz različitih znanstvenih područja te naznačio epistemološka obilježja didaktike koja bi mogla zadovoljiti suvremenu školu koja podržava koncept društva znanja. Škola treba teoriju nastave i obrazovanja koja osigurava da se u procesu školovanja i cjeloživotnoga učenja stječu kompetencije koje omogućuju egzistenciju i zapošljavanje svakog pojedinca u društvu kojem pripada. Kritici je podvrgnuto stanje koje omogućuje da se državni novci troše za učenje nepotrebnih znanja i kompetencija, odnosno za školovanje mladih za burzu nezaposlenih. Didaktika koja zagovara aktivno, iskustveno i inovativno učenje mnogo je bliža potrebama društva znanja od tradicionalne didaktike koja zagovara pasivno prilagođavanje postojećem i učenje deklarativnog (reproduktivnog) znanja.

društvo znanja; didaktika; kompetencije; aktivno učenje; iskustveno učenje; inovativno učenje

nije evidentirano

engleski

Didactics for Konvledge-based Society

nije evidentirano

knowledge-based society; didactics; competences; active learning; innovative learning; experience-based learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

89-103.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Društvo znanja i ličnost: Putevi i stranputice (de)humanizacije

Branković, Drago

Banja Luka:

978-99955-59-39-7

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Pedagogija