Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat (CROSBI ID 773126)
Druge vrste radova | elaborat/studija
Podaci o odgovornosti
Ivandić, Neven ; Telišman-Košuta, Neda
hrvatski
Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat
Projektom su sagledani tržišni trendovi, kretanja potražnje i ponude kampova u Hrvatskoj kao i pozicija najvažnijih regina na kamping tržištu te potražnja prema zemljama porijeka te kvalitativna obilježja potražnje. Konkurentsko okruženje kampa Čikat na malom lošinju sagledano je iz perspektive sezonalnosti, iskorištenosti usporedivih kampova u širem okruženju. Kao pretpostavku uspostavljanja mogućih razvojnih scenarija sagledana su obilježja lokacije, postojeće poslovne perfomanske kampa Čikat te provedena SWOT analiza. Razrađena su tri scenarija razvoja kampa (i to scenariji kamp 3*, kamp 4* i kamp naselje), a scenariji su vrednovani iz perspektive marketing strategije, opisa projekta, projekcije poslovanje te neto sadašnje vrijednosti i interne stope povrata.
kamp; scenariji razvoj; tržišni potencijal
nije evidentirano
engleski
Market positioning and the concept of development of camp Čikat
nije evidentirano
camp; development scenarios; market potential
nije evidentirano
Podaci o izdanju
DA
2013.
nije evidentirano
objavljeno