Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat (CROSBI ID 773126)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Ivandić, Neven ; Telišman-Košuta, Neda Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat // DA. 2013.

Podaci o odgovornosti

Ivandić, Neven ; Telišman-Košuta, Neda

hrvatski

Tržišno pozicioniranje i koncept razvoja kampa Čikat

Projektom su sagledani tržišni trendovi, kretanja potražnje i ponude kampova u Hrvatskoj kao i pozicija najvažnijih regina na kamping tržištu te potražnja prema zemljama porijeka te kvalitativna obilježja potražnje. Konkurentsko okruženje kampa Čikat na malom lošinju sagledano je iz perspektive sezonalnosti, iskorištenosti usporedivih kampova u širem okruženju. Kao pretpostavku uspostavljanja mogućih razvojnih scenarija sagledana su obilježja lokacije, postojeće poslovne perfomanske kampa Čikat te provedena SWOT analiza. Razrađena su tri scenarija razvoja kampa (i to scenariji kamp 3*, kamp 4* i kamp naselje), a scenariji su vrednovani iz perspektive marketing strategije, opisa projekta, projekcije poslovanje te neto sadašnje vrijednosti i interne stope povrata.

kamp; scenariji razvoj; tržišni potencijal

nije evidentirano

engleski

Market positioning and the concept of development of camp Čikat

nije evidentirano

camp; development scenarios; market potential

nije evidentirano

Podaci o izdanju

DA

2013.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Ekonomija