Upravljanje korisničkim zahtjevima (CROSBI ID 382020)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Matić, Nikolina
Čandrlić, Sanja
hrvatski
Upravljanje korisničkim zahtjevima
Prilikom razvijanja novog sustava bitno je graditi sustav koji će raditi i biti pouzdan. Sustav mora zadovoljiti korisničke zahtjeve te biti izgrađen u prihvatljivom vremenu i po opravdanoj cijeni. Da bi se sustav uspješno razvio važno je da u proces razvoja informacijskog sustava bude uključeno projektiranje i planiranje. Prva faza životnog ciklusa softvera prikazanog klasičnim modelom je analiza i definiranje zahtjeva koja je razrađena u nastavku ovoga rada. Na početku te faze provodi se studija izvodivosti. Ako je izvodivost potvrđena, slijedi otkrivanje i analiza korisničkih zahtjeva uz pomoć tehnika za prikupljanje korisničkih zahtjeva, validacija i verifikacija te upravljanje zahtjevima. Fazom analize i definicije nastaje specifikacija zahtjeva koja je preduvjet za sljedeće faze. Na kraju rada naveden je primjer specifikacije za Studomat koji je izrađen u sklopu kolegija Dinamičke web aplikacije 2.
Zahtjev; inženjerstvo zahtjeva; korisnik; sustav; softver; specifikacija zahtjeva; područje primjene
nije evidentirano
engleski
Requirements management
nije evidentirano
requirement; requirement engineering; user; system; software; requirement specification; application domain
nije evidentirano
Podaci o izdanju
39
26.09.2012.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Rijeka