Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upravljanje korisničkim zahtjevima (CROSBI ID 382020)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Matić, Nikolina Upravljanje korisničkim zahtjevima / Čandrlić, Sanja (mentor); Rijeka, . 2012

Podaci o odgovornosti

Matić, Nikolina

Čandrlić, Sanja

hrvatski

Upravljanje korisničkim zahtjevima

Prilikom razvijanja novog sustava bitno je graditi sustav koji će raditi i biti pouzdan. Sustav mora zadovoljiti korisničke zahtjeve te biti izgrađen u prihvatljivom vremenu i po opravdanoj cijeni. Da bi se sustav uspješno razvio važno je da u proces razvoja informacijskog sustava bude uključeno projektiranje i planiranje. Prva faza životnog ciklusa softvera prikazanog klasičnim modelom je analiza i definiranje zahtjeva koja je razrađena u nastavku ovoga rada. Na početku te faze provodi se studija izvodivosti. Ako je izvodivost potvrđena, slijedi otkrivanje i analiza korisničkih zahtjeva uz pomoć tehnika za prikupljanje korisničkih zahtjeva, validacija i verifikacija te upravljanje zahtjevima. Fazom analize i definicije nastaje specifikacija zahtjeva koja je preduvjet za sljedeće faze. Na kraju rada naveden je primjer specifikacije za Studomat koji je izrađen u sklopu kolegija Dinamičke web aplikacije 2.

Zahtjev; inženjerstvo zahtjeva; korisnik; sustav; softver; specifikacija zahtjeva; područje primjene

nije evidentirano

engleski

Requirements management

nije evidentirano

requirement; requirement engineering; user; system; software; requirement specification; application domain

nije evidentirano

Podaci o izdanju

39

26.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Rijeka

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti