Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Proces stjecanja pismenosti (CROSBI ID 49471)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Visinko, Karol Proces stjecanja pismenosti // Komunikacija u nastavi hrvatskoga jezika : Suvremeni pristupi poučavanju u osnovnim i srednjim školama / Češi Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela (ur.). Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO), 2007. str. 118.-125

Podaci o odgovornosti

Visinko, Karol

hrvatski

Proces stjecanja pismenosti

U radu se naglašava važnost nastave jezičnoga izražavanja. Prikazuju se njezine temeljne zadaće, među kojima se izdvaja razvojni put pismenosti. Budući da nastavnu praksu osobito zanima učenički sastavak, u radu se navodi cjeloviti uzorak mjerila prema kojima je moguće njegovo ocjenjivanje. Pisano se stvaralaštvo učenika promatra s gledišta dosadašnjih istraživanja. U konačnici se izdvaja učitelja kao važnog čimbenika u procesu razvijanja učenikove pismenosti.

nastava jezičnoga izražavanja, razvijanje učeničke pismenosti, ocjenjivanje, učenički sastavak, učitelj

nije evidentirano

engleski

The writing process development

nije evidentirano

linguistic expression curriculum, learner writing development, assessment, learner writing composition, teacher

nije evidentirano

Podaci o prilogu

118.-125..

objavljeno

Podaci o knjizi

Češi Marijana ; Barbaroša-Šikić, Mirela

Zagreb: Naklada Slap ; Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)

2007.

978-953-191-344-7

Povezanost rada

Filologija