Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja (CROSBI ID 199138)

Prilog u časopisu | stručni rad

Šagud, Mirjana Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja // Zrno (Zagreb), 107/108 (2013), 6-7

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja

Globalne promjene u 21. stoljeću, njihova dinamičnost i nepredvidljivost stvaraju potrebe za novim i konzistentnim kompetencijskim korpusom odgajatelja - profesionalca koji autonomno i u kooperaciji sa svojim kolegama gradi jedinstvenu kulturu konkretne ustanove za rani i predškolski odgoja. U skladu sa spomenutim promjenama u društvu, mišljenja smo da je potrebno aktualizirati pitanje profesionalnog statusa odgajatelja i raditi na njegovom emancipiranju u autonomnog profesionalca koji je orijentiran na proces razvoja prakse, unošenju promjena sukladnih suvremenim paradigmama ranog i predškolskog odgoja i osobnom napredovanju. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti (individualna i socijalna odgovornost) konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja stvara se koncept novog profesionalizma - interaktivni profesionalizam.

kompetencije odgajatelja ; autonomija odgajatelja ; refleksija i samorefleksija

nije evidentirano

engleski

Interactive recognising professional and personal autonomy preschool teacher

nije evidentirano

competencies of educators ; autonomy educators ; reflection and self-reflection

nije evidentirano

Podaci o izdanju

107/108

2013.

6-7

objavljeno

0353-636X

Povezanost rada

Pedagogija