Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja (CROSBI ID 199138)
Prilog u časopisu | stručni rad
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Interaktivno sagledavanje profesionalne, stručne i osobne autonomije odgajatelja
Globalne promjene u 21. stoljeću, njihova dinamičnost i nepredvidljivost stvaraju potrebe za novim i konzistentnim kompetencijskim korpusom odgajatelja - profesionalca koji autonomno i u kooperaciji sa svojim kolegama gradi jedinstvenu kulturu konkretne ustanove za rani i predškolski odgoja. U skladu sa spomenutim promjenama u društvu, mišljenja smo da je potrebno aktualizirati pitanje profesionalnog statusa odgajatelja i raditi na njegovom emancipiranju u autonomnog profesionalca koji je orijentiran na proces razvoja prakse, unošenju promjena sukladnih suvremenim paradigmama ranog i predškolskog odgoja i osobnom napredovanju. Recipročnim djelovanjem individualne i kolektivne odgovornosti (individualna i socijalna odgovornost) konstruktivnim odnosom između partikularnih, nepovezanih kurikuluma i onih koji su rezultat zajedničkog promišljanja stvara se koncept novog profesionalizma - interaktivni profesionalizam.
kompetencije odgajatelja ; autonomija odgajatelja ; refleksija i samorefleksija
nije evidentirano
engleski
Interactive recognising professional and personal autonomy preschool teacher
nije evidentirano
competencies of educators ; autonomy educators ; reflection and self-reflection
nije evidentirano