Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude (CROSBI ID 92024)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 8 (1999), 2; 177-195

Podaci o odgovornosti

Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja

hrvatski

Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude

U radu se najprije analiziraju pojam i značenjemaloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe imogućnosti internacionalizacije maloprodaje Republike Hrvatske. Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizcije maloprodaje (širenje maloprodavača iz drugih zemalja na Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača na druge zemlje). Internacionalizacija maloprodaje odnosi se na sve oblike i aktivnosti maloprodajnoga poduzeća izvan zemlje podrijetla. Ulazak stranih maloprodavača u zemlju obogaćuje ponudu, ali i stvara u njoj dodatnu konkurenciju. Time se domicilni maloprodavači potiču na poboljšanje svoga tržišnoga nastupa. Obogaćivanjem ponude roba i usluga u maloprodaji možese smanjiti odljev domaće kupovne snage u druge zemlje, a isto tako poboljšati turistička ponuda. Radi toga je internacionalizacija hrvatske maloprodaje itekako potrebita.

internacionalizacija maloprodaje; turistička ponuda; kupovna snaga; maloprodajni promet; turistički promet

nije evidentirano

engleski

Internationalization of Retail Trade as an Important Factor in Tourism Supply Development

nije evidentirano

internationalization of retail trade; tourist supply; purchasing power; retail sales; tourist trade

nije evidentirano

Podaci o izdanju

8 (2)

1999.

177-195

objavljeno

1330-1039

Povezanost rada

Ekonomija

Indeksiranost