Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude (CROSBI ID 92024)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Segetlija, Zdenko ; Lamza-Maronić, Maja
hrvatski
Internacionalizacija maloprodaje kao važan čimbenik razvoja turističke ponude
U radu se najprije analiziraju pojam i značenjemaloprodaje i njezine internacionalizacije, a potom oblici, potrebe imogućnosti internacionalizacije maloprodaje Republike Hrvatske. Internacionalizacija je proces kojim se nacionalno gospodarstvo uključuje u međunarodne gospodarske tokove. Kao dio gospodarskoga sustava maloprodaja se također internacionalizira. Budući da se u Republici Hrvatskoj izgrađuje sustav otvorenoga tržišnog gospodarstva, potrebno je razmotriti potrebe i mogućnosti internacionalizcije maloprodaje (širenje maloprodavača iz drugih zemalja na Hrvatsku i širenje hrvatskih maloprodavača na druge zemlje). Internacionalizacija maloprodaje odnosi se na sve oblike i aktivnosti maloprodajnoga poduzeća izvan zemlje podrijetla. Ulazak stranih maloprodavača u zemlju obogaćuje ponudu, ali i stvara u njoj dodatnu konkurenciju. Time se domicilni maloprodavači potiču na poboljšanje svoga tržišnoga nastupa. Obogaćivanjem ponude roba i usluga u maloprodaji možese smanjiti odljev domaće kupovne snage u druge zemlje, a isto tako poboljšati turistička ponuda. Radi toga je internacionalizacija hrvatske maloprodaje itekako potrebita.
internacionalizacija maloprodaje; turistička ponuda; kupovna snaga; maloprodajni promet; turistički promet
nije evidentirano
engleski
Internationalization of Retail Trade as an Important Factor in Tourism Supply Development
nije evidentirano
internationalization of retail trade; tourist supply; purchasing power; retail sales; tourist trade
nije evidentirano
Podaci o izdanju
8 (2)
1999.
177-195
objavljeno
1330-1039