Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj (CROSBI ID 92031)

Prilog u časopisu | stručni rad

Leko-Šimić, Mirna Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj // Ekonomski vjesnik, 10 (1999), 1 i 2; 87-93-x

Podaci o odgovornosti

Leko-Šimić, Mirna

hrvatski

Primjena marketinga u prehrambenoj industriji – istraživanje u istočnoj Hrvatskoj

Ovaj rad daje prikaz rezultata istraživanja o zastupljenosti i značenju primjene marketinga u prehrambenoj industriji. Istraživanje je provedeno na 23 tvrtke prehrambene industrije istočne Hrvatske, a dobiveni rezultati analizirani su uz pomoć SPSS-a. Rezultati pokazuju da je stanje na tržištu prehrambenih proizvoda u istočnoj Hrvatskoj dosta složeno, što zbog objektivnih okolnosti (rat i ratne štete, otvaranje tržišta inozemnoj konkurenciji), što zbog subjektivnih (nepostojanje marketing koncepcije i tržišne orijentacije u poslovanju, što je naslijeđeno iz bivšeg gospodarskog sustava). Svega nešto više od polovice ispitanih tvrtki ima organizirani i osmišljeni marketing svog poslovanja. njihove ocjene većine elemenata poslovanja (usklađenost vlastite ponude s potražnjom, konkurentska sposobnost, uspješnost poslovanja, analiza vlastitih prednosti i mogućnosti na domaćem i međunarodnom tržištu, i drugo) znatno su bolje i kvalitetnije nego kod onih koji nemaju osmišljenu marketing strategiju i ne poduzimaju nikakve ili beznačajne napore u tom smislu.

x

nije evidentirano

engleski

Marketing in Food Industry-Research in East Croatia

nije evidentirano

x

nije evidentirano

Podaci o izdanju

10 (1 i 2)

1999.

87-93-x

objavljeno

0353-359X

Povezanost rada

Ekonomija