Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Razina i konkurentske značajke ugostiteljsko-turističke ponude Republike Hrvatske na Europskom tržištu (CROSBI ID 480180)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Turkalj, Željko ; Ružić, Drago Razina i konkurentske značajke ugostiteljsko-turističke ponude Republike Hrvatske na Europskom tržištu // Susreti na Dragom kamenu / x (ur.). Pula, 2000

Podaci o odgovornosti

Turkalj, Željko ; Ružić, Drago

hrvatski

Razina i konkurentske značajke ugostiteljsko-turističke ponude Republike Hrvatske na Europskom tržištu

Na izmaku ovoga i na pragu novoga stoljeća i tisućljeća, turizam je višestruko uključen u složene procese globalizacije, pa oni nesumnjivo predstavljaju njegov najrelevantniji tržišni okvir. U takvim uvjetima Europski turizam je još uvijek dominantan u svjetskim razmjerima i svi su izgledi da to ostane i u sagledivoj budućnosti, mada su zahtjevi različitih segmenata potrošača bitno promijenjeni. U takvim promijenjenim uvjetima očekivanja i potrebe raznih demografskih segmenata što ih opslužuju ugostiteljski subjekti vrlo su zahtjevni i nužno je kontinuirano prilagođavanje razine i konkurentskih značajki potrebama i željama potrošača. Razdoblje tijekom proteklih deset godina rata i poratnog razdoblja bilo je vrijeme preživljavanja i u cjelini uzevši degeneracije konkurentskih značajki hotelsko – turističkog proizvoda Republike Hrvatske. Teški gospodarski uvjeti u zemlji i nestabilno međunarodno okružje, te nezavršen proces privatizacije i nedostatak titulara vlasništva nisu stvarali povoljnu poduzetničku klimu, te se danas nakon deset godina od stvarnog početka krize hrvatskog turističkog proizvoda, mora konstatirati kako njegove značajke u suvremenim uvjetima nisu u stanju izdržati tržišnu utakmicu u globalizacijom zaoštrenim konkurentskim odnosima. Čak i razmjerno gruba analiza i komparacija nekih kvalitativnih obilježja hrvatskog hotelskog proizvoda pokazuje da je "ukupna vrijednost za novac" u nepovoljnom odnosu prema objektivnim zahtjevima suvremenog gosta.

ugostiteljsko – turistička ponuda; globalizacija; ugostiteljski objekti; oprema; konkurentske značajke

nije evidentirano

engleski

x

nije evidentirano

x

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Susreti na Dragom kamenu

x

Pula:

Podaci o skupu

x

predavanje

01.01.2000-01.01.2000

Rijeka, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija