x (CROSBI ID 480186)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Ružić, Drago
engleski
x
Marketinški orijentirani ugostiteljski gospodarski subjekti trebaju poznavati i razumjeti čimbenike koji utječu na odluku hoće li, što, gdje i kada, te kako kupovati potencijalni kupci. Drugim riječima, na strani gospodarskog subjekta potrebno je poznavanje ponašanja kupaca kao specifičnog oblika adaptivnog ponašanja ljudi. To ponašanje se odnosi na objektivno i subjektivno izražene reakcije u procesu kupovine i/ili potrošnje različitih proizvoda ili usluga. Postoje mnoge teorije koje tumače što se događa u kupčevoj psihi od akta primanja poruke o proizvodu do donošenja odluke o kupovini. Razumljivo je da se ponašanje o kupnji razlikuje ovisno o vrsti proizvoda koji se kupuju. Odlučivanje o kupnji ugostiteljskih proizvoda ispoljava niz osobitosti što je rezultat širokih mogućnosti različitih integracija mnogobrojnih sastavnica ugostiteljskih proizvoda i drugih osobitosti ugostiteljske djelatnosti. Na kupce ugostiteljskih usluga, koji su najčešće istodobno i potrošači manje ili više integriranih parcijalnih proizvoda, djeluje niz čimbenika, koji su u radu ograničeni na promišljanje potreba i želja, te psiholoških čimbenika u koje se obično ubrajaju: motivacija, percepcija, učenje, uvjerenja i stavovi. Spomenuti čimbenici istodobno sudjeluju u formiranju različitih modela ponašanja kupaca.
x
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
x-x.
2000.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Hotel 2000, 15th Biennial Intrnational Congress Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future
x
Opatija:
Podaci o skupu
Hotel 2000, 15th Biennial Intrnational Congress Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future
predavanje
25.10.2000-28.10.2000
Opatija, Hrvatska