Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

x (CROSBI ID 480186)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Ružić, Drago x // Hotel 2000, 15th Biennial Intrnational Congress Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future / x (ur.). Opatija, 2000. str. x-x

Podaci o odgovornosti

Ružić, Drago

engleski

x

Marketinški orijentirani ugostiteljski gospodarski subjekti trebaju poznavati i razumjeti čimbenike koji utječu na odluku hoće li, što, gdje i kada, te kako kupovati potencijalni kupci. Drugim riječima, na strani gospodarskog subjekta potrebno je poznavanje ponašanja kupaca kao specifičnog oblika adaptivnog ponašanja ljudi. To ponašanje se odnosi na objektivno i subjektivno izražene reakcije u procesu kupovine i/ili potrošnje različitih proizvoda ili usluga. Postoje mnoge teorije koje tumače što se događa u kupčevoj psihi od akta primanja poruke o proizvodu do donošenja odluke o kupovini. Razumljivo je da se ponašanje o kupnji razlikuje ovisno o vrsti proizvoda koji se kupuju. Odlučivanje o kupnji ugostiteljskih proizvoda ispoljava niz osobitosti što je rezultat širokih mogućnosti različitih integracija mnogobrojnih sastavnica ugostiteljskih proizvoda i drugih osobitosti ugostiteljske djelatnosti. Na kupce ugostiteljskih usluga, koji su najčešće istodobno i potrošači manje ili više integriranih parcijalnih proizvoda, djeluje niz čimbenika, koji su u radu ograničeni na promišljanje potreba i želja, te psiholoških čimbenika u koje se obično ubrajaju: motivacija, percepcija, učenje, uvjerenja i stavovi. Spomenuti čimbenici istodobno sudjeluju u formiranju različitih modela ponašanja kupaca.

x

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

x-x.

2000.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Hotel 2000, 15th Biennial Intrnational Congress Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future

x

Opatija:

Podaci o skupu

Hotel 2000, 15th Biennial Intrnational Congress Tourism and hospitality management: trends and challenges for the future

predavanje

25.10.2000-28.10.2000

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija