Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama (CROSBI ID 382446)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Donatović, Paula
Runjić, Nađa
hrvatski
Emocionalno doživljavanje glazbene i vizualne stimulacije djece s govornim teškoćama
Ovo istraživanje je pokazalo razliku u emocionalnom doživljavanju standardiziranog glazbenog podražaja popraćenog vizuoperceptivnim zadacima između djece s teškoćama u jezično-govornom razvoju i djece urednog razvoja. Očekivano je da djeca s deficitom u jezično-sintaktičkom procesiranju pokažu teškoće i u glazbeno-sintaktičkom procesiranju, te bismo mogli reći da rezultati ovog istraživanja idu u prilog ideji koja stoji iza tog očekivanja, a to je tvrdnja da postoji podudaranje u procesiranju glazbene i jezične sintakse, te da se sintaktičke operacije odvijaju na temelju prethodno formiranih podsklopova.
emocionalno doživljavanje; glazbene stimulacije; vizualne stimulacije; govorno-jezične teškoće
nije evidentirano
engleski
Emotional experience of music and visual stimulation of children with speech difficulties
nije evidentirano
emotional experience; musical stimulation; visual stimulation; speech and language impairment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
40
08.05.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Filozofski fakultet u Zagrebu
Zagreb