Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača (CROSBI ID 382484)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Jukić, Dinko Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2012

Podaci o odgovornosti

Jukić, Dinko

Meler, Marcel

hrvatski

Marka kao emotivna i racionalna impresija potrošača

Analiza impresija prema markama provedena je prema okviru konceptualnog modela koji obuhvaća Kellerov model CBBE u koji su integrirane dimenzije osobnosti marke kao i potrošačeve impresije. Interpretacijom impresija analizirane su i definirane predodžbe, asocijacije, simboli i metaforičnosti marke. Postavljen je hipotetski okvir koji polazi od Aakerove izgradnje marke i Kapfererove metaforičnosti prema kojemu su provedena empirijska istraživanja. Empirijsko istraživanje potvrdilo je hipoteze da emotivne impresije pozitivno djeluju na vjernost markama.

marka; impresije potrošača; CBBE model; vjernost

nije evidentirano

engleski

Brand as emotional and rational consumer impression

nije evidentirano

brand; consumer impression; CBBE model; loyalty

nije evidentirano

Podaci o izdanju

286

19.10.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija