Projekt Stohrenschule: Promicanje zajedništva, suosjećanja, tolerancije i mirnog suživota pomoću metode filozofiranja s djecom i mladima (CROSBI ID 773324)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Zovko, Marie-Elise ; Blažetić Faller, Laura ; Mađor Božinović, Andrea
hrvatski
Projekt Stohrenschule: Promicanje zajedništva, suosjećanja, tolerancije i mirnog suživota pomoću metode filozofiranja s djecom i mladima
Projekt je posvećen odgoju za toleranciju i nenasilje. Primjenuje metodu filozofiranja s djecom po principu sokratovskog dijaloga i principu poštivanja čovjeka i prirode. Cilj projekta sastoji se u poticanju na toleranciju, raznolikost, pluralizam, mirno rješavanje konflikata te mirni suživot u društvu. Uspostavljenjem dijaloga o centralnim temama koje se tiču čovjeka kao pojedinca, člana svjetske zajednice te kao prirodnog bića tj. dijela sveukupne prirode, projektne aktivnosti postepeno uvode korisnike u filozofiju kao način života. Raznim medijima umjetničkog i estetskog stvaralaštva potiče se razvoj inovativnog i poduzetničkog mišljenja i djelovanja, kao i pristupa odgoju i obrazovanju. Korisnici su učenici, nastavnici, roditelji, pedagozi, ravnatelji i građanstvo iz dotičnih škola i mjesta gdje se nalaze škole. Projekt uključuje organiziranje i izvedbu programa usavršavanja u metodama filozofiranja s djecom i mladima za nastavnike, pedagoge, studente filozofije i druge zainteresirane iz RH. (radionice za učenike) će se izvesti u školama u Čakovcu, Hvaru, Starom Gradu na Hvaru te u Žakanju i Kamanju. Projekt uključuje program usavršavanja koji se organizira u suradnji s međunarodnim partnerima te s Institutom za filozofiju, Zagreb.
filozofiranje s djecom; sokratovski dijalog; poštivanje; zajedništvo; suosjećanje; tolerancija; nenasilje; raznolikost; pluralizam; mirno rješavanje konflikata; čovjek; priroda; stvaralaštvo; inovativnost
Projekt je uspješno proveden u akademskoj godini 2012- 2013
engleski
Project Stohrenschule: Promotion of community, compassion, tolerance and peaceful coexistence through philosophizing with children and youth
nije evidentirano
philosophizing with children; Socratic dialogue; respect; community; compassion; tolerance; non-violence; diversity; pluralism; peaceful conflict resolution; human being; nature; creativity; innovativeness
nije evidentirano
Podaci o izdanju
MZOŠ Natječaj za projekt udruga u sustavu obrazovanju
2012.
nije evidentirano
objavljeno