Prikaz knjige: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu (CROSBI ID 199623)
Prilog u časopisu | prikaz, osvrt, kritika
Podaci o odgovornosti
Kučiš, Vlasta
hrvatski
Prikaz knjige: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu
Pred nama se nalazi knjiga »Communication science in network marketing (NM)« uglednih komunikoloških teoretičara i praktičara, koji zagovaraju primjenjenu komunikologiju i komunikološke zakonitosti u teoriji i praksi uspješnog poslovnog mrežnog marketinga. Suautori knjige su Dragica Korenjak, ekspert za komunikacijski marketing, prof.dr.sc.Mario Plenković, ugledni svučilišni profesor komunikologije i Marko Korenjak, stručnjak za komunikacijski menadžment. Knjiga je izašla u nakladi europske visokoškolske institucije »Alma Mater Europea – Europeian Centre Maribor (2013.)« na engleskom jeziku (ISBN 978-961-93493-0-4) u opsegu od 157. stranica pisanog teksta i grafičkih ilustracija . Stručni recenzenti knjige su doc.dr.sc.Vlasta Kučiš (Sveučilište u Mariboru), doc.dr.sc. Slobodan Elezović (Sveučilište u Zagrebu) i prof.dr.sc. Zdravko Sorđan (Sveučilište u Novom Sadu). Knjiga u sadržajnom smislu donosi, uz uvodni proslov komunikologiji mreženog marketinga uglednog komunikologa prof.dr.sc.Maria Plenkovića, sadržajnu strukturalnu tematsku obradu gradiva kroz 13 zasebnih tematskih poglavlja, zaključak, citiranu i korištenu relevantnu znanstveno-stručnu literaturu (75.naslova) te sažete biografske znanstvene i stručne reference autora ove vrijedne komunikološke knjige.
komunikacija; marketing; poslovanje
nije evidentirano
engleski
Book review: Dragica Korenjak, Mario Plenković, Marko Korenjak: Communication science in network marketing (NM) / Komunikologija u poslovnom mrežnom marketingu
nije evidentirano
communication; marketing; bussines
nije evidentirano