Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu (CROSBI ID 604855)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu // 2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY” / Josip Lepeš (ur.). Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar, 2013. str. 114-127

Podaci o odgovornosti

Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan

hrvatski

Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu

U ovom radu izložena su iskustva vezana uz korištenje konceptualnih mapa u nastavi kolegija Matematika 1 i Matematika 2 na prvoj godini učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazani su i analizirani rezultati ankete provedene među studentima koja odražava njihove stavove prema korištenju konceptualnih mapa. Iznosimo iskustva vrednovanja i ocjenjivanja konceptualnih mapa studenata po modelu koji predlažu Novak i Gowin. Ovim radom htjeli smo, između ostalog, naglasiti potrebu za uvođenjem konceptualnih mapa u nastavu, kao korisnog pomoćnog alata za uspješnije učenje.

konceptualne mape ; nastava matematike ; obrazovanje učitelja ; inovacije u nastavi ; ocjenjivanje

nije evidentirano

engleski

Using concept maps in mathematics teaching at the Faculty of Teacher Education

nije evidentirano

concept maps ; mathematics teaching ; teacher education ; innovation in teaching ; assessment

nije evidentirano

Podaci o prilogu

114-127.

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”

Josip Lepeš

Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar

978-86-87095-41-0

Podaci o skupu

2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”

predavanje

25.05.2013-25.05.2013

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija, Matematika