Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu (CROSBI ID 604855)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Juričić Devčić, Marija ; Topolovec, Velimir ; Mrkonjić, Ivan
hrvatski
Korištenje konceptualnih mapa u nastavi matematike na Učiteljskom fakultetu
U ovom radu izložena su iskustva vezana uz korištenje konceptualnih mapa u nastavi kolegija Matematika 1 i Matematika 2 na prvoj godini učiteljskih studija na Učiteljskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Prikazani su i analizirani rezultati ankete provedene među studentima koja odražava njihove stavove prema korištenju konceptualnih mapa. Iznosimo iskustva vrednovanja i ocjenjivanja konceptualnih mapa studenata po modelu koji predlažu Novak i Gowin. Ovim radom htjeli smo, između ostalog, naglasiti potrebu za uvođenjem konceptualnih mapa u nastavu, kao korisnog pomoćnog alata za uspješnije učenje.
konceptualne mape ; nastava matematike ; obrazovanje učitelja ; inovacije u nastavi ; ocjenjivanje
nije evidentirano
engleski
Using concept maps in mathematics teaching at the Faculty of Teacher Education
nije evidentirano
concept maps ; mathematics teaching ; teacher education ; innovation in teaching ; assessment
nije evidentirano
Podaci o prilogu
114-127.
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”
Josip Lepeš
Subotica: Magyar Tannyelvű Tanítóképző Kar
978-86-87095-41-0
Podaci o skupu
2nd INTERNATIONAL METHODOLOGICAL CONFERENCE “THE EFFICIENCY OF TEACHING METHODOLOGY FOR TEACHER AND PRE-SCHOOL TEACHER TRAINING STUDENTS IN THE PURPOSE OF EDUCATION OF HIGHER QUALITY”
predavanje
25.05.2013-25.05.2013
Subotica, Srbija