Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama (CROSBI ID 382897)

Ocjenski rad | doktorska disertacija

Živković, Matej Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2008

Podaci o odgovornosti

Živković, Matej

Meler, Marcel

hrvatski

Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama

U doktorskoj disertaciji ukazano je na nužnost sustavnog teorijskog izučavanja makromarketinga kao i njegove primjene u ostvarivanju ciljeva i rješavanju problema s kojima se susreću gospodarstva u tranziciji. Polazeći od hipoteza o ulozi makromarketinga u provedbi tranzicijskih procesa, realizaciji ekonomskih i neekonomskih ciljeva države i definiranju i promoviranju društvenih ciljeva koji vode ekonomskom i društvenom boljitku svih članova društva, osvjetljena je cjelokupna problematika makromarketinga.

makromarketing; marketing; tranzicija; tranzicijske ekonomije

nije evidentirano

engleski

Implementation of macromarketing in the transition economies

nije evidentirano

macromarketing; marketing; transition; tranzicijske ekonomije

nije evidentirano

Podaci o izdanju

304.

05.12.2008.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija