Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama (CROSBI ID 382897)
Ocjenski rad | doktorska disertacija
Podaci o odgovornosti
Živković, Matej
Meler, Marcel
hrvatski
Provedba makromarketinga u tranzicijskim ekonomijama
U doktorskoj disertaciji ukazano je na nužnost sustavnog teorijskog izučavanja makromarketinga kao i njegove primjene u ostvarivanju ciljeva i rješavanju problema s kojima se susreću gospodarstva u tranziciji. Polazeći od hipoteza o ulozi makromarketinga u provedbi tranzicijskih procesa, realizaciji ekonomskih i neekonomskih ciljeva države i definiranju i promoviranju društvenih ciljeva koji vode ekonomskom i društvenom boljitku svih članova društva, osvjetljena je cjelokupna problematika makromarketinga.
makromarketing; marketing; tranzicija; tranzicijske ekonomije
nije evidentirano
engleski
Implementation of macromarketing in the transition economies
nije evidentirano
macromarketing; marketing; transition; tranzicijske ekonomije
nije evidentirano
Podaci o izdanju
304.
05.12.2008.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek