Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Stavovi mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača (CROSBI ID 200100)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj ; Vouk, Rudolf Stavovi mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača // Poslovna izvrsnost, 7 (2013), 2; 9-22

Podaci o odgovornosti

Anić, Ivan-Damir ; Marković, Milivoj ; Vouk, Rudolf

hrvatski

Stavovi mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača

Etičnost u poslovanju maloprodavača utječe na kupovno ponašanje potrošača i ima važnu ulogu u razvoju digitalnog društva, te je stoga važno analizirati percepcije potrošača o etičnosti poslovanja maloprodavača, a dobivene informacije korisne su kako nositeljima nacionalne politike tako i samim maloprodavačima. Ovaj rad istražuje stavove mladih potrošača o etičnosti prodaje online maloprodavača. Podaci prikupljeni anketnim istraživanjem analizirani su metodama deskriptivne statistike. Rezultati istraživanja pokazuju da je etičnost važan čimbenik koji sprečava potrošača da obavi kupnju preko Interneta. Oni ispitanici koji su kupili robu ili uslugu preko Interneta vjeruju online maloprodavaču i web stranici preko koje su kupili proizvod. Zadovoljni su s kupnjom i iskazuju spremnost da preporuče tu stranicu i drugim potrošačima. Preporuke ovog rada su da bi online maloprodavači i nacionalna politika elektroničke trgovine trebali više poraditi na promociji samih koristi kupnje preko Interneta, sigurnosti i zaštiti privatnosti.

Elektronička trgovina ; etičnost prodaje ; online maloprodavači ; mladi potrošači

nije evidentirano

engleski

Attitudes of young consumers about sales ethics of online retailers

nije evidentirano

Electronic trade ; sales ethics ; online retailers ; young consumers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (2)

2013.

9-22

objavljeno

1846-3355

1848-9060

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost