Financiranje i kontrola poslovne funkcije marketinga (CROSBI ID 382954)
Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)
Podaci o odgovornosti
Eljuga, Marko
Meler, Marcel
hrvatski
Financiranje i kontrola poslovne funkcije marketinga
Magistarski rad se sastoji od tri međusobno povezane cjeline. U prvoj se razmatra marketing ne samo kao poslovna koncepcija gospodarskih subjekata, već i u većoj mjeri kao poslovna funkcija gospodarskih subjekata. Ovo posljednje zbog činjenice što se u organizacijskom i poslovnom smislu u magistarskom radu željelo postaviti osnove međuodnosa između marketinga i financija, kao dviju izuzetno bitnih poslovnih funkcija gospodarskih subjekata. U nastavku magistarskog rada, u drugoj logičkoj cjelini, govori se o financiranju marketinških djelatnosti pri čemu se osobiti naglasak poklonio financiranju pojedinih marketinških djelatnosti. Na taj se način mogla, prije svega, ustanoviti veza između pojedinih marketinških djelatnosti i poslovne funkcije financija, a, što je možda i važnije, ustanoviti i u kojoj mjeri pojedine marketinške djelatnosti zahtijevaju financijsku potporu, koji se pritom problemi mogu javljati, ta na koji se način može preventivno djelovati na njihovo razrješavanje. Naposljetku, u trećoj se logičkoj cjelini govori o marketinškoj kontroli pri čemu se posebna pozornost poklonila kontroli s financijskog motrišta, budući da je upravo kontrola financijskog poslovanja presudna za uspješno poslovanje gospodarskih subjekata.
financiranje; gospodarski subjekti; kontrola; marketing
nije evidentirano
engleski
Financing and control of the business function of marketing
nije evidentirano
financing; enterprises; control; marketing
nije evidentirano
Podaci o izdanju
108
13.09.2010.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet u Osijeku
Osijek