Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi (CROSBI ID 382966)

Ocjenski rad | specijalistički sveučilišni poslijediplomski rad

Prkačin, Esmeralda Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi / Meler, Marcel (mentor); Osijek, Ekonomski fakultet u Osijeku, . 2011

Podaci o odgovornosti

Prkačin, Esmeralda

Meler, Marcel

hrvatski

Istraživanje utjecaja marketinških aktivnosti na ponašanje i navike ljudi

Danas živimo u svijetu u kojemu je dinamika način i uvjet preživljavanja u poslovnom okruženju, ali i svakodnevnom privatnom životu. Sve se odvija brzo i jedino fleksibilnost omogućava napredak. Druga glavna značajka koja obilježava poslovni svijet jest percepcija javnosti. Ako krenemo od proizvoda i usluga koji zadovoljavaju primarne potrebe čovjeka, pa nastavimo s onim luksuznim proizvodima, sasvim je jasno da uspjeh proizvoda ili usluge na tržištu ovisi o tome kako je proizvod shvaćen (prihvaćen) od potencijalnih kupaca. Specifična svojstva nekog proizvoda ili usluge jamče mu da se o njemu priča i da ga svi žele imati ili isprobati. Ono što je zadaća marketinških stručnjaka je da se pobrinu da potencijalni kupci na pravi način saznaju informacije, te da informacija koja im bude emitirana ima što bolji učinak na želju potencijalnog kupca da proizvod ima. Ista teorija primjenjiva je i na javne osobe. Živimo u vremenu kada su najpoznatije ličnosti doslovno stvorene marljivim radom tima ljudi koji stoji iza njih, mahom marketinških stručnjaka. Svi žele biti poput njih, i nositi odjeću koju oni nose. Sva ova zapažanja navela su me da detaljnije istražim koliko marketing, zapravo, može utjecati da se postigne sve prije navedeno, da ljudi saznaju za proizvod, i budu uvjereni da će njihove potrebe biti zadovoljene kupnjom istog. Glavni cilj ovoga istraživanja je na temelju prikupljenih informacija o obiteljskom gospodarstvu Jurković i Golf i ladanjskom klubu Zmajevac prikazati sadašnju performancu obiteljskog gospodarstva, ocijeniti ima li isto potencijal za napredak uz poboljšanje odnosno uvođenje marketinških aktivnosti, te konačno iznijeti konkretne prijedloge za potencijalno poboljšanje cjelokupnog poslovanja ili samo određenih segmenata djelovanjem formiranog marketinškog tima unutar obiteljskog gospodarstva ili angažiranjem specijaliziranog vanjskog suradnika. Potencijal za uspjeh obiteljskog gospodarstva svakako postoji zbog jedinstvenosti ponude i diversificiranosti iste - gastronomija i sportske aktivnosti u jednom, pristupačne lokacije, ugodnog ambijenta, kvalitetne ponude, ljubaznog osoblja. No, držim kako je vlasnik obiteljskog gospodarstva u maloj mjeri uvažio značaj marketinga u svojim poslovnim planovima, između ostaloga, navedeni nedostatak koči daljnji rast obiteljskog gospodarstva i razvoj poslovnih procesa u obiteljskom gospodarstvu. Nadalje, promjena vlasničke strukture i unošenje novih znanja i vještina u trenutne poslovne aktivnosti rezultirali bi rastom i razvojem svijesti o postojanju ovakve, jedinstvene ponude u našoj regiji, ali i rastom i razvojem samog obiteljskog gospodarstva.

marketing; navike ljudi; ponašanje ljudi;

nije evidentirano

engleski

Exploring the impact of marketing activities to the behavior and habits of people

nije evidentirano

marketing; habits; behavior

nije evidentirano

Podaci o izdanju

81

03.06.2011.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet u Osijeku

Osijek

Povezanost rada

Ekonomija