Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja (CROSBI ID 605445)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Zrilić, Smiljana ; Valjan Vukić, Violeta ; Bedeković, Vesna
hrvatski
Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja
Sintagma specifične teškoće učenja koristi se za učenike koji unatoč uredno razvijenim kognitivnim sposobnostima i odsustvu drugih teškoća (vida, sluha, govora, motorike, emotivnih smetnji ili pedagoške zapuštenosti) imaju teškoće u čitanju (disleksija), pisanju (disgrafija) ili računanju (diskalkulija). Rad s ovim učenicima predstavlja izuzetno zahtjevnu zadaću za učitelja, ne samo zbog posebnosti nastavnih metoda, već i zbog toga što se teškoće katkad generaliziraju na cjelokupno ponašanje učenika, proglašava ga se neodgovornim, lijenim i nezainteresiranim za školu. Ignoriranjem teškoća, stalnim isticanjem negativnosti, nepružanjem mogućnosti za afirmacijom, negativnim vrednovanjem, pritisak okoline se često povećava, a područje neuspjeha, osim akademskog, širi se i na emotivne teškoće, te socijalne, a ponajprije uključuju nemogućnost uspješne interakcije s vršnjacima. U tom kontekstu zahtjevi za dodatnim kompetencijama učitelja više su nego očiti.
specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; diskalkulija; kompetencije učitelja; metodičke specifičnosti
nije evidentirano
engleski
Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja
nije evidentirano
specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; diskalkulija; kompetencije učitelja; metodičke specifičnosti
nije evidentirano
Podaci o prilogu
1074-1089.
2010.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Modern Methodological aspects“. Zbornik radova međunarodne konferencije Učiteljskog fakulteta u Subotici
Podaci o skupu
Modern Methodological aspects
predavanje
01.01.2010-01.01.2010
Subotica, Srbija