Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja (CROSBI ID 605445)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Zrilić, Smiljana ; Valjan Vukić, Violeta ; Bedeković, Vesna Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja // Modern Methodological aspects“. Zbornik radova međunarodne konferencije Učiteljskog fakulteta u Subotici. 2010. str. 1074-1089

Podaci o odgovornosti

Zrilić, Smiljana ; Valjan Vukić, Violeta ; Bedeković, Vesna

hrvatski

Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja

Sintagma specifične teškoće učenja koristi se za učenike koji unatoč uredno razvijenim kognitivnim sposobnostima i odsustvu drugih teškoća (vida, sluha, govora, motorike, emotivnih smetnji ili pedagoške zapuštenosti) imaju teškoće u čitanju (disleksija), pisanju (disgrafija) ili računanju (diskalkulija). Rad s ovim učenicima predstavlja izuzetno zahtjevnu zadaću za učitelja, ne samo zbog posebnosti nastavnih metoda, već i zbog toga što se teškoće katkad generaliziraju na cjelokupno ponašanje učenika, proglašava ga se neodgovornim, lijenim i nezainteresiranim za školu. Ignoriranjem teškoća, stalnim isticanjem negativnosti, nepružanjem mogućnosti za afirmacijom, negativnim vrednovanjem, pritisak okoline se često povećava, a područje neuspjeha, osim akademskog, širi se i na emotivne teškoće, te socijalne, a ponajprije uključuju nemogućnost uspješne interakcije s vršnjacima. U tom kontekstu zahtjevi za dodatnim kompetencijama učitelja više su nego očiti.

specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; diskalkulija; kompetencije učitelja; metodičke specifičnosti

nije evidentirano

engleski

Pedagoško-didaktičke kompetencije učitelja u radu s djecom sa specifičnim teškoćama učenja

nije evidentirano

specifične teškoće učenja; disleksija; disgrafija; diskalkulija; kompetencije učitelja; metodičke specifičnosti

nije evidentirano

Podaci o prilogu

1074-1089.

2010.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Modern Methodological aspects“. Zbornik radova međunarodne konferencije Učiteljskog fakulteta u Subotici

Podaci o skupu

Modern Methodological aspects

predavanje

01.01.2010-01.01.2010

Subotica, Srbija

Povezanost rada

Pedagogija