Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije (CROSBI ID 605476)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Kolak, Ante
hrvatski
Emocionalne reakcije učenika vezane uz proces evaluacije
Ovaj rad bavi se problematikom emocionalnih reakcija unutar školskog sustava. Nastavni proces je mjesto odvijanja mnogih događanja, koja uključuju uspjeh i neuspjeh, ugodu i neugodu, neočekivane rezultate i iznenadne događaje. Ta događanja predstavljaju moguće povode za pojavu raznih emocija koje mogu biti uzrok određenih ponašanjima. Emocije značajno utječu na učenje i poučavanje. Učenici su uspješniji u nastavnim aktivnostima u kojima osjećaju radost i ugodu za razliku od dosade. Unutar ovoga širokog područja autor se usmjerava isključivo na emocionalne reakcije učenika i to u području vezanim uz nastavne ishode naglašavajući kako emocije vezane uz nastavne aktivnosti čine zasebno područje. Dio rada usmjeren je na proces evaluacije učenika. Pregledom emocionalnih reakcija učenika u radu su posebno izdvojene one emocionalne reakcije učenika koje su značajne za proces evaluacije: stid, strah, trema, nezadovoljstvo, zavist, razočaranje, nada.
evaluacija; emocionalne reakcije učenika; nastava; emocije postignuća; akademske emocije
nije evidentirano
engleski
Students’ emotional responses related to the evaluation process
nije evidentirano
evaluation; students’ emotional responses; teaching; achievement emotions; academic emotions
nije evidentirano
Podaci o prilogu
2013.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Ljubljana: EDUvision
Podaci o skupu
Education vision & challenge for future generation
ostalo
28.11.2013-29.11.2013
Ljubljana, Slovenija