Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalizam odgajatelja – temeljni čimbenik u mijenjanju kulture predškolske ustanove (CROSBI ID 50161)

Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad

Šagud, Mirjana Profesionalizam odgajatelja – temeljni čimbenik u mijenjanju kulture predškolske ustanove // Pedagogija i kultura / Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita (ur.). Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 281-289

Podaci o odgovornosti

Šagud, Mirjana

hrvatski

Profesionalizam odgajatelja – temeljni čimbenik u mijenjanju kulture predškolske ustanove

Rad je usmjeren na problematiziranje inovativnih pristupa i mogućnosti razvijanja „novog profesionalizma“ odgajatelja koji korespondira s rezultatima suvremenih istraživanja o mogućnostima i perspektivama institucijskog odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. U svjetlu sagledavanja odgajatelja kao primarnog agensa u propitivanju i ostvarenju kulture ustanove njegov profesionalizam postaje aktualno pitanje u primjeni nove paradigme odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. Razvoj profesionalizma odgajatelja trebao bi se dominantno temeljiti na znanjima, vještinama, sposobnostima i uvjerenjima koja su rezultat iskustva, promatranja i participirajućeg istraživanja prakse. U iniciranju, razumijevanju i implementaciji obrazovnih promjena unutar date kulture mora biti sadržana refleksivna, dubinska i realistična dimenzija.

profesionalizam odgajatelja, kultura ustanove, pedagogijska teorija i pedagoška praksa

nije evidentirano

engleski

The professionalism of teachers - a fundamental factor in changing the culture of preschool

nije evidentirano

professionalism of educators, culture institutions, pedagogical theory and pedagogical practice

nije evidentirano

Podaci o prilogu

281-289.

objavljeno

Podaci o knjizi

Pedagogija i kultura

Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita

Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo

2013.

978-953-99167-5-4

Povezanost rada

Pedagogija