Profesionalizam odgajatelja – temeljni čimbenik u mijenjanju kulture predškolske ustanove (CROSBI ID 50161)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Šagud, Mirjana
hrvatski
Profesionalizam odgajatelja – temeljni čimbenik u mijenjanju kulture predškolske ustanove
Rad je usmjeren na problematiziranje inovativnih pristupa i mogućnosti razvijanja „novog profesionalizma“ odgajatelja koji korespondira s rezultatima suvremenih istraživanja o mogućnostima i perspektivama institucijskog odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. U svjetlu sagledavanja odgajatelja kao primarnog agensa u propitivanju i ostvarenju kulture ustanove njegov profesionalizam postaje aktualno pitanje u primjeni nove paradigme odgoja i obrazovanja djece rane i predškolske dobi. Razvoj profesionalizma odgajatelja trebao bi se dominantno temeljiti na znanjima, vještinama, sposobnostima i uvjerenjima koja su rezultat iskustva, promatranja i participirajućeg istraživanja prakse. U iniciranju, razumijevanju i implementaciji obrazovnih promjena unutar date kulture mora biti sadržana refleksivna, dubinska i realistična dimenzija.
profesionalizam odgajatelja, kultura ustanove, pedagogijska teorija i pedagoška praksa
nije evidentirano
engleski
The professionalism of teachers - a fundamental factor in changing the culture of preschool
nije evidentirano
professionalism of educators, culture institutions, pedagogical theory and pedagogical practice
nije evidentirano
Podaci o prilogu
281-289.
objavljeno
Podaci o knjizi
Pedagogija i kultura
Hrvatić, Neven ; Klapan, Anita
Pitomača: Hrvatsko pedagogijsko društvo
2013.
978-953-99167-5-4