Pripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za izvođenje nastave građanskog odgoja i obrazovanja (CROSBI ID 383128)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grubišić, Anita
Matijević, Milan
Rajić, Višnja
hrvatski
Pripremljenost budućih učitelja primarnog obrazovanja za izvođenje nastave građanskog odgoja i obrazovanja
Cilj ovog rada bio je ispitati pripremljenost budućih učitelja za provođenje Građanskog odgoja i obrazovanja. U uvodnom dijelu rad donosi pregled razvoja Građanskog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj, Europski način uvođenja i razvoj normativnih temelja za uvođenje predmeta Građanski odgoj i obrazovanje. Istraživanje je provedeno među studentima druge i pete godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, a obuhvatilo je 137 studenta. Podaci dobiveni istraživanjem pokazali su kako su studenti slabo upoznati s kontekstom uvođenja Građanskog odgoja i obrazovanja te nešto bolje procjenjuju upoznatost uloge učitelja u planiranju i provođenju. Smatraju kako su se na fakultetu nedovoljni susretali s pojmovima Građanskog odgoja i obrazovanja i da se treba uvesti kolegij. Iako su slabo upoznati smatraju kako je potrebno uvesti predmet u škole.
građanski odgoj i obrazovanje ; kompetencije ; budući učitelji
nije evidentirano
engleski
Qualification of future primary school teachers to teach civics education
nije evidentirano
civics ; competencies ; future primary school teachers
nije evidentirano
Podaci o izdanju
44
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb