Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rano učenje engleskoga jezika prema Montessori metodi (CROSBI ID 383132)

Ocjenski rad | diplomski rad

Lampret, Mila Rano učenje engleskoga jezika prema Montessori metodi / Matijević, Milan (mentor); Rajić, Višnja (neposredni voditelj). Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2012

Podaci o odgovornosti

Lampret, Mila

Matijević, Milan

Rajić, Višnja

hrvatski

Rano učenje engleskoga jezika prema Montessori metodi

Svrha ovoga rada bila je prikazati razlike izmeĎu nastave ranog učenja stranih jezika koja se koristi u Montessori školi te nastave ranoga učenja engleskoga jezika koja se odvija u drţavnim školama Republike Hrvatske. U obzir je potrebno uzeti ograničenja ovoga istraţivanja vezana uz nepostojanje specifične literature vezane uz naslov ovoga rada, stoga se rad morao osloniti na sadrţaje poglavlja iz literature Marije Montessori vezane uz učenje materinskog jezika. Uz izvore dostupne u literaturi o Montessori metodi boljem razumijevanju problematike ovoga rada posluţila su dva istraţivanja o poučavanju stranih jezika prema Montessori metodi. Prvo istraţivanje, iz 1934., bavi se metodom poučavanja njemačke djece hrvatsko-srpskom jeziku uz korištenje elemenata Montessori metode, dok drugo, iz 1986., istraţuje uvoĎenje nastave francuskoga jezika u jednoj američkoj Montessori školi. Istraţivački dio rada odnosi se na intervjuiranje učiteljice engleskoga jezika niţih razreda Osnovne Montessori škole "Barunice Dedee Vranyczany" u Zagrebu. Informacije pribavljene intervjuom posluţile su za usporeĎivanje i analizu nastavnog procesa ranoga učenja engleskoga jezika u Montessori osnovnoj školi i u drţavnim osnovnim školama. Analizom intervjua i prethodnih istraţivanja utvrĎene su razlike izmeĎu spomenutih metoda koje se tiču općih nastavnih načela, uloge učitelja, uloge nastavnih materijala te načina poučavanja gramatike. Na temelju rezultata istraţivanja zaključeno je kako bi valjalo razmotriti uvoĎenje elemenata Montessori nastave u nastavu engleskoga jezika u drţavnim školama, s obzirom na specifičnosti načela Montessori metode koja naglašavaju individualiziranu nastavu temeljenu isključivo na interesima učenika. U zaključku se takoĎer ističe potreba za daljnjim istraţivanjem ovoga područja s obzirom na nepostojanje standardiziranih Montessori materijala za učenje stranih jezika.

rano učenje stranih jezika; Montessori metoda; usvajanje jezika; engleski jezik

nije evidentirano

engleski

Early language teaching according Montessory method

nije evidentirano

early language teaching; Montessori method; language acquisition; English language

nije evidentirano

Podaci o izdanju

86

27.09.2012.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Pedagogija