Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama (CROSBI ID 383142)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Klečak, Andrea
Matijević, Milan
Rajić, Višnja
hrvatski
Usporedba obrazovne sredine u državnim i Montessori školama
Cilj ovog rada je usporediti obrazovnu sredinu u državnim školama s obrazovnom sredinom u Montessori školama – pripremljenom sredinom. U prvom dijelu rada se donose teorijska polazišta za definiranje pojma obrazovne sredine i mjerila koja propisuju Državni pedagoški standardi. U drugom dijelu rada predstavljaju se teorijska polazišta Montessori pedagogije. U trećem dijelu rada opisane su obrazovne sredine u pet škola na području Zagreba i prve Montessori škole u Hrvatskoj Osnovne Montessori škole barunice Dédée Vranyczany te uspoređeni izdvojeni elementi kao pokazatelji kvalitete obrazovne sredine. Državne škole uključene u istraživanje su: Osnovna škola Augusta Šenoe, Osnovna škola Ljubljanica, Osnovna škola kralja Tomislava, Osnovna škola Matije Gupca i Osnovna škola Davorina Trstenjaka. Istraživanje je pokazalo da iako i državne škole i Montessori škola zadovoljavaju većinu mjerila za prostore i opremu koje propisuju Državni pedagoški standardi, jedino Montessori pripremljena okolina omogućuje svestraniji i raznovrsniji način rada nastavnika i učenika te osigurava učenicima uvjete za sva područja aktivnosti – senzorne, praktične, izražajne i misaone aktivnosti.
obrazovna sredina; Montessori pedagogija; osnovna škola; pripremljena okolina
nije evidentirano
engleski
Comparation of educational environment in public state schools and Montessori schools
nije evidentirano
educational environment; Montessory pedagogy; primary school; prepared environment
nije evidentirano
Podaci o izdanju
67
01.01.2013.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb