Prikaz knjige "Ekonomija - uvod u analizu i politiku", prof.dr.sc. Mate Babić (CROSBI ID 773532)

Druge vrste radova | ostali članci/prilozi

Mačkić, Velibor Prikaz knjige "Ekonomija - uvod u analizu i politiku", prof.dr.sc. Mate Babić // Znanje d.o.o., Zagreb. 2011.

Mačkić, Velibor

Prikaz knjige "Ekonomija - uvod u analizu i politiku", prof.dr.sc. Mate Babić

Drugo dorađeno izdanje sveučilišnog udžbenika „Ekonomija – Uvod u analizu i politiku“, objavljeno je u siječnju 2011., i predstavlja zaokruženi opus autora, dugogodišnjega profesora Ekonomskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, prof. dr.sc. Mate Babića. Navedena je knjiga sinteza ekonomske teorije koju studenti ekonomskih i drugih fakulteta slušaju na uvodnom kolegiju, i odlikuje se jasnoćom i sažetošću svojih poglavlja, koja usprkos tome ne gube na potpunosti. Cilj je knjige objasniti osnovne ekonomske pojmove i način stvaranja ekonomskih modela koji se onda primjenjuju u mikroekonomskoj i makroekonomskoj analizi, pa zatim zajednički u analizi međunarodne ekonomije. Knjiga je podijeljena na četiri dijela: Mikroekonomiju, Makroekonomiju, Međunarodnu ekonomiju i Suvremene ekonomske teorije i rasprave i ima ukupno 647 stranica. Autor je uspio na jasan i sveobuhvatan način čitatelju približiti sve ekonomske pojave i probleme koje svakodnevno vidimo. Primjeri koji se odnose na Republiku Hrvatsku metodološko-didaktički hvale su vrijedan potez autora koji će studenti sigurno sa zanimanjem proučavati. Kako studentima na prvoj godini, knjiga je zanimljiva i onima na višim godinama studija, ali i znanstvenoj i široj stručnoj javnosti koji će jednako cijeniti njezinu kvalitetu i doprinos ekonomskoj teoriji.

osnove ekonomije; mikroekonomija; makroekonomija; međunarodna ekonomija; suvremene ekonomske teorije i rasprave

Book Review "Economics - An Introductory into Analysis and Policies", Mate Babić, PhD

principles of economics; microeconomics; macroeconomics; international economics; contemporary economic theories and debates