Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika (CROSBI ID 50288)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Mirjana Benjak ; Marko Ljubešić
engleski
Funkcionalna raslojenost lingvometodičkih predložaka u (hrvatskim i slovenskim) gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika
Na temelju rezultata komparativne analize lingvometodičkih predložaka (kao jednog od metodičkih instrumentarija) u gimnazijskim udžbenicima iz materinskog jezika izvode se zaključci o aktualnoj koncepciji njegova učenja i poučavanja. U skladu sa suvremenom koncepcijom nastave jezika, koja se temelji na načelima jezične i kulturne komunikacije (Evropski jezični portfolio), ukazuje se na neophodnost uvođenja u udžbenike lingvometodičkih predložaka svih funkcionalnih stilova standardnoga jezika.
lingiustical-didactical template, comparative analysis, linguistic and cultural communication
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
49-55.
objavljeno
Podaci o knjizi
Žele, Andreja
Ljubljana: Znanstvena založba Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani
2013.
978-961-237-609-3