Izazovi mentoriranja kvalitativnih istraživanja (CROSBI ID 201290)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Žižak, Antonija
hrvatski
Izazovi mentoriranja kvalitativnih istraživanja
U radu se polazi od određenja mentoriranja kao podržavajućeg procesa u kojem kompetentnija i iskusnija osoba poučava, prijateljski prihvaća, podupire i štiti, ohrabruje, savjetuje, te služi kao model manje iskusnoj osobi s ciljem njenog profesionalnog i/ili osobnog razvoja. Cilj rada je predstaviti i analizirati neke od izazova mentoriranja doktorskih studenata koji u svojim istraživanjima primjenjuju kvalitativnu metodologiju. U tu svrhu identificirana literatura analizirana je na način koji omogućava prikaz saznanja o mentoriranju u funkciji izgradnje profesionalnog identiteta općenito, a potom i specifična obilježja mentoriranja doktorskih studenata. Pregled literature omogućio je prepoznavanje i opisivanje uobičajenih izazova mentoriranja doktorskih studenta, koji uglavnom proizlaze iz obilježja i kompetencija studenata i procesa mentoriranja. Uz te, kao specifični izazovi mentoriranja studenata koji primjenjuju kvalitativnu metodologiju prepoznate su kompetencije mentora i studenata, načina mentoriranja i neka obilježja istraživačkog procesa. U završnom dijelu rada, na temelju priloga nekoliko istraživača u području kvalitativne metodologije, ukratko su opisana osobna iskustva izazova mentoriranja doktorskih studenata. Prikazana osobna iskustva mentoriranja u skladu su s nalazima iz literature pa u tom smislu imaju funkciju ilustracije.
mentoriranje ; obiljezja mentoriranja doktorskih studenata ; kvalitativna metodologija
nije evidentirano
engleski
Challenges in mentoring qualitative researches
nije evidentirano
mentoring ; characteristics of mentoring doctoral students ; qualitative methodology
nije evidentirano